З вами буде розмовляти пірат, який наприкінці монологу поставить питання про підказки. Вибирайте варіант про надання підказок.
Глава 1
Після розмови з Лівсі, підніміться до могили адмірала Бенбоу і заберіть у статуї шаблю. Далі йдіть в таверну "Адмірал Бенбоу".
Заберіть зі столу порожню кружку, пройдіть за стійку бару і наповніть кухоль ромом з бочки, яка стоїть у нижньому правому куті екрану. Кухоль з ромом застосуєте на Біллі Бонс. Після цього поговоріть зі старим піратом на будь-які теми, які з'являться в діалозі. В кінці розмови Бонс заявить, що не стане продовжувати діалог, поки знову не промочить горло. Візьміть його кухоль і виходите у двір таверни.
Використовуйте кам'яну шаблю на криницю, щоб зробити рукоятку. Далі скористайтеся рукояткою і підніміть відро. Кухоль використовуйте на відро, а потім поверніться в таверну.
Віддайте кухоль Біллі. Після того як Бонс розіб'є кухоль, підніміть з підлоги уламок і пройдіть за стійку. Звідти зійдіть в підвал. Там заберіть мітлу і пляшку рому.
Піднявшись нагору, поговоріть з Антуанеттою на будь-які теми. Взявши в руки чорну мітку, розгляньте її - переверніть записку, щоб прочитати напис. Потім заберіть ключ з трупа Біллі Бонса і підніміться на другий поверх по сходах, розташованої справа. Пройдіть у кімнату старого пірата, яка знаходиться в кінці коридору.
Відкрийте скриню з допомогою ключа, забраного у Біллі. На кришку скрині застосуйте осколок гуртки. Далі оглянете знайдену карту. Закінчивши огляд карти скарбів, спустіться вниз, щоб подивитися, хто прийшов в таверну. Гостем виявиться Сліпий П'ю. Решта членів команди в цей момент оточують таверну.
Спустіться в підвал. Після того як Антуанетта відправиться за допомогою, застосуєте на стелю мітлу. Коли почуєте шум нагорі, піднімайтеся наверх і виходите з таверни. На вулиці ви зустрінете Трелоні, Лівсі і Антуанетту, а також разом з ними будуть солдати, які займуться утихомирення піратів. Коли з головорізами П'ю буде покінчено, поговоріть з Трелоні і Лівсі.
Глава 2. Суворі звичаї
Ідіть вниз по сходах, скрутіть вправо під арку і зайдіть в таверну "Підзорна труба".
Спустіться по сходах. Візьміть факел, що стоїть поруч з скринею, потім ідіть вправо до стійки бару. Там поговорите з Ізраель хендс. У розмові можете використовувати будь-які репліки. Далі з'явиться Джон Сільвер, з яким вам теж потрібно поговорити.
Отримавши від нього завдання, знайти пару матросів, пройдіть в нижній правий кут таверни до столу, за яким грають в кості. Огляньте стіл, а потім поговоріть з Алесандро Дель Рокко. Розмовляти з моряком ви зможете тільки в перерві між партіями в кості. В процесі діалогу вам потрібно використовувати тільки верхні в списку репліки. Після розмови виходите з таверни.
Пройдіть вгору до кута, біля якого стоїть повія в червоному фартушку. Поговоріть з нею, використовуючи будь-які репліки. Ваша мета - отримати гральні кістки. Закінчивши розмову, пройдіть в портове провулок. Коли вийдете на набережну, пройдіть вліво і поговоріть з Джорджем Мері. Цей матрос дасть вам завдання - знайти його рибу-талісман.
Прочитайте оголошення про розшук, яке висить ліворуч на стіні (вам потрібно знайти і прочитати всі оголошення - всього 4, розклеєні по місту, щоб пройти піратський тест), огляньте клітку зі скелетом - знайдете сталеве кільце. Далі пройдіть по провулку, вхід в який розташований поруч із Джорджем Мері.
Поговоріть з офіцером, потім підніміться сходами. Перед тим, як увійти в арку, прочитайте оголошення про розшук Боба Вороняче Гніздо. Поговоріть з одним з дітей, які перебувають у провулку. Хлопці почнуть тестувати вас на знання відомих піратів. Щоб пройти тест, скористайтесь моєї підказкою.
Кличка пірата: Боб Вороняче Гніздо Ім'я: Роберт О'Маллі Злочин: Шахрайство, підпільні азартні ігри Де був помічений: Таверна "Танцюючий шинкар" Нагорода за впіймання: 50 золотих
Кличка пірата: Капітан Флінт Ім'я: Вільям Дж. Флінт Злочин: Розбій. Напади на судна. Капітан "Моржа" Де був помічений: Ямайка Нагорода за впіймання: 600 золотих
Кличка пірата: Тесак Білл Ім'я: Уільям Батчер Злочин: Напади в портах Брістоль Де був помічений: Монтего-Бей, Нассау Нагорода за впіймання: 100 золотих
Кличка пірата: Фантом Ім'я: Невідомо. Татуювання "Perir en mer!" на руці Злочин: Крадіжка Де був помічений: Брістоль, булочна Нагорода за впіймання: Ні
Закінчивши тест, виходьте з провулка, ідіть ліворуч і пройдіть під арку до таверні "Підзорна труба". Поговоріть з настирливим клієнтом, який пристає до повії. У діалозі використовуйте будь-які репліки. Далі йдіть на набережну.
Пройдіть вліво, огляньте стіл, на якому стоїть відро і лежить гак. Заберіть гак - Джордж Мері втече в провулок, рухайтеся слідом за ним. Поговоріть з офіцером про помічене у таверни пірата. Коли солдати втечуть заарештовувати Фантома, підійдіть до дверей і розв'яжіть вузол мотузки, що утримує дзеркало. Далі підніміть з мерії мережу і йдіть до дітей, які тестували вас на знання піратів. Віддайте їм гак, натомість отримаєте гральну кістку. Після цього поверніться в порт на набережну, по сходах зійдіть до самої води. Подивіться на воду - виявите блискучу рибу. Далі об'єднайте в інвентарі мережа, металеве кільце і факел. У вас має вийти сачок, яким ви зможете дістати рибу з води. Поверніться до повій і поговоріть з будь-якої з них. В кінці розмови ви отримаєте другу гральну кістку. Об'єднайте кістки в інвентарі і йдіть в таверну Сільвера.
Віддайте рибину Джорджу Мері. Потім ідіть до столу, де грають в кості. Використовуйте кубики на Алесандро Дель Рокко. Після того як іспанець втече з таверни, виходьте на вулицю і йдіть повз повій в портове провулок. Там ви знайдете Алесандро - поговоріть з ним, використовуючи верхні репліки діалогу. Коли іспанець відправиться на борт "Еспаньйоли", поверніться в таверну і поговоріть з Джоном Сильвером.
Глава 3. Насувається шторм
Спустіться по сходах і пройдіть на головну палубу. Увійдіть в закриті двері на пасажирській палубі. Опинившись у своїй каюті, підніміть з підлоги мотузку і виходите в коридор. Зайдіть в каюту Джойса і поговоріть з ним. У діалозі можете вибирати будь-які репліки. Виходьте з каюти.
Після розмови з боцманом, пройдіть вниз екрану, зійдіть сходами на житлову палубу. Там пройдіть трохи вперед по коридору - заберіть зі стелі шматок дошки. Далі пройдіть вперед до бочки з прісною водою. Заберіть з бочки черпак і використовуйте його на бочку - стане ясно, що запаси прісної води на результаті. Пройдіть вправо від Джорджа Мері. На підлозі біля ніжки варто гуртка, а в опорний стовп увіткнений сокиру - заберіть ці речі і поговоріть з Мері про його талісман. Після цього йдіть вправо до кінця житловий палуби, підніміться сходами в камбуз і виходите на верхню палубу. Там поговорите з доктором Лівсі про здоров'я Джойса. По закінченню розмови йдіть на камбуз і поговоріть з Джоном Сильвером про здоров'я Джойса. Далі виходите на свіже повітря і пройдіть вліво по палубі. Підніміться на середню палубу, поговоріть з Антуанеттою про її новому одязі, і про те, що ви теж зможете піднятися по вантах на самий верх. Після розмови підніміться на капітанський місток. Там поговорите з капітаном Смоллет, використавши верхню репліку зі списку діалогу.
Спустіться на середню палубу, спробуйте зайти в каюту капітана, а потім заберіть відро, що стоїть у вентиляційних люків. Спускайтеся на основну палубу, пройдіть до входу в камбуз і, перебуваючи на тій позиції, клікніть по щоглі, щоб забратися по такелажу на верхню оглядовий майданчик. Там використовуйте будь-яку репліку із списку. Коли опинитеся нагорі, Джим зірве шматочок прапора, після чого вам потрібно спуститися вниз. Поверніться на основну палубу і поговоріть з матросом на ім'я Дік (одягнений в чорний камзол). Розмова вам потрібно продовжувати до тих пір, поки ви не зможете запитати матроса про те, що він думає про капітана Смоллет. Після цього почнеться міні-гра, у якій вам потрібно повторювати накази командира, але не в точності, а вибирати зі списку репліки, найбільш схожі з наказом. Зрештою, капітану набридне повторювати свою команду, і він спуститься з містка, щоб розібратися з матросом.
Поговоріть з Антуанеттою про виконане завдання з видобутку шматочка прапора. Потім пройдіть в капітанську каюту. Пройдіть до далекої стіни, заберіть паперовий згорток, що лежав у глобуса. Після цього оглянете карту. Візьміть ручку і використовуйте на чорнильницю. Далі об'єднайте в інвентарі перо і паперовий сувій - отримайте набір для письма. Потім використовуйте шматочок тканини на чорнильницю, і у вашому інвентарі з'явиться чорна мітка. Тепер вам потрібно оглянути сейф. Комбінацією цифр, що відкриває сейф, будуть координати Порт-Рояла, які прописані на карті капітана (017 - 076). Відкривши сейф, використовуйте набір для письма на складський журнал. Скопіювавши списки, виходьте з каюти.
Пройдіть на основну палубу. Використовуйте чорну мітку на вентиляційну решітку - почуєте крики Джорджа Мері. Пройдіть на камбуз і віддайте копію списків Сильверу. Отримавши від кока ключ від комори, заберіть недоїдки зі столу, що стоїть ліворуч від Джона. Далі йдіть на житлову палубу, попросіть талісман у Джорджа Мері; отримавши бажане, використовуйте отриманий від Сільвера ключ на люк, що веде в трюм.
Спустившись вниз, пройдіть в ліву частину трюму. Там використовуйте сокиру на канат, який утримує бочки. Використовуйте талісман Мері на бочку з ромом, щоб відкрити її, потім застосуєте на бочку кухоль. Наповнивши ромом ємність, відкрийте інвентар і об'єднайте там мотузку з палицею, потім використовуйте вийшла зв'язку на відро - вийде пастка. Вам залишиться тільки об'єднати пастку і недоїдки, щоб у вас вийшла крисоловкі. Далі знайдіть в трюмі щура і застосувати на тварину щуроловки. Тепер вам потрібно повернутися на камбуз.
Віддайте Джону черпак з водоростями, кухоль з ромом і щура. Потім виходите з камбуза і тут же поверніться назад. Поговоріть з Сильвером, щоб отримати підбадьорливий суп. Далі йдіть в каюту Джойса. Віддавши йому суп, зійдіть на житлову палубу і використовуйте черпак на бочку з прісною водою. Після того, як ви дізнаєтеся про назріваючу бунті, поверніться в каюту Джойса. Поговоріть зі слугою на будь-яку тему, після чого виходите в коридор, де зустрінете Антуанетту, з якою вам теж потрібно поговорити. По закінченню розмови йдіть за дівчиною.
Вийшовши на головну палубу, ви повинні будете врятувати Антуанетту, яку майже змило за борт. Для цього вам потрібно пройти через весь корабель в носову частину, при цьому ви повинні ще уникати ударів хвиль. Для цього ви повинні рухатися в перервах між ударами, а коли хвиля буде накочуватися на палубу, вам потрібно хапатися за ригель-нагель (рукоятку). На палубі їх три штуки: перший - на внутрішній стороні фальшборту, другий - на шлюпці, розташованої за спиною Чорного Пса, а третій - знову на внутрішній стороні фальшборту. Добравшись до дівчини, поговоріть з нею, використовуючи будь-яку репліку.
Глава 4. Земля!
Огляньте чотири могили, розташовані на галявині - з'явиться запис у щоденнику. Далі йдіть на болота по стежці, розташованої в лівій верхній частині локації. Коли опинитеся в таборі, заберіть британський прапор, потім Джим скопіює в щоденник малюнок, зображений на скелі. Виходьте з табору.
Праворуч від великого каменя побачите блискучий предмет. Спробуйте забрати його - опинитеся в ямі. Там ви знайдете гостру раковину, потім і сумку мерця. Коли вона опиниться у вашому інвентарі, огляньте її і станете володарем людської кістки, молотка та шкіряного ременя. Ремінь застосуєте на корінь, що стирчав над ямою - так ви зможете вибратися з пастки. Поверніться на галявину з могилами і пройдіть в джунглі по стежці, розташованої у верхньому правому куті локації.
Опинившись на роздоріжжі, де Трокі відзначені різною кількістю знаків, вам потрібно звернутися до запису в щоденнику. Підказка криється в порядку смерті та іменах соратників Флінта. Починайте рух в такому порядку:
* Пройти по середній стежці, зазначеної чотирма фігурками; * Пройти прямо; * Пройти по правій стежці, зазначеної одним плетеним чоловічком; * Пройти по середній стежці - три знаки; * Пройти по правій стежці, зазначеної однієї фігуркою; * Пройти прямо.
Так Джим зможе знайти форт.
Використовуйте молоток на вхідних дверях Блокгауза. Після першої ж дошки молоток зламається. В інвентарі з'єднаєте бойок молотка і людську кістку. Використовуйте новий молоток на двері, а потім входите всередину будівлі.
Підніміть шматок дерева, що лежить на підлозі праворуч від котла. Скомбінуйте його в інвентарі з раковиною. Далі оглянете зламану сходи, після чого поверніться на галявину з могилами, де застосуйте імпровізовану пилу на шаблі, які знаходяться на одній з могил. Поверніться в блокгауз. Використовуйте шаблі на сходи, щоб зробити сходи. Коли підніміться наверх, використовуйте британський прапор на флагшток.
Глава 5. Мисливці та жертви
Поговоріть з Сильвером, використовуючи будь-яку репліку. Коли закінчиться бій, візьміть пороху з бочки, що стоїть на лавці ліворуч. Потім ідіть до столу, який розташований біля правої стіни. Звідти заберіть фляжку з ромом і кокосову шкаралупу. Далі відкрийте саквояж доктора Лівсі, що стоїть за його спиною. Там ви зможете знайти бинт і паперовий пакет. В інвентарі огляньте паперовий пакет - знайдете хімікати. Потім переверніть пакет, щоб Джим зміг дізнатися спосіб приготування далекосхідної бомби. Тепер потрібно приступити до виготовлення бомби.
1. Змішайте в інвентарі хімікати і ром. 2. Застосуйте вийшла суміш на котел, розташований в центі Блокгауза. 3. В інвентарі об'єднайте отримані кульки з порохом, а до отриманої суміші додайте шкаралупу кокоса. 4. Начинений кокос обмотайте бинтом.
Зробивши світлову бомбу, візьміть ще пороху з бочки, а потім підніміться сходами на майданчик з флагштоком. Там підійміть з палаючої даху тліючу палку. Використовуйте на гармату порох, слідом за ним світлову бомбу, після чого застосуйте на отвір для запалювання, розташоване в знарядді, тліючу палку.
Після феєрверку покиньте дах Блокгауза. Опинившись у дворі, біжіть вліво і виходите з форту через дірку в паркані. Пройдіть по стежці до табору - зустрінете Бена Гана. Поспілкуйтеся з ним, потім клацніть по човну, щоб відновити діалог з кинутим піратом. Запропонуйте йому обміняти човен - лішенец попросить взамін сир і дасть вам човен.
Сідайте в човен. Досягнувши шхуни, прослухайте гнівні тиради Антуанетти, а потім рухайтеся вправо вздовж борту корабля до якірного каната. Підніміться по ньому на палубу, пройдіть до вентиляційних грат, розташованої в центрі корабля і підійміть з палуби ганчірку. Її використовуйте на калюжу нафти, розлитої на палубі трохи правіше від решітки. Потім ідіть ліворуч, підніміться сходами і пройдіть в капітанську каюту. Там ви знайдете дочку Трелоні. Поговоріть з нею, а потім поверніться на головну палубу. Звідти пройдіть на пасажирську палубу. Зайдіть в каюту доктора Лівсі. Там підійміть з підлоги тростину, з ліжка заберіть пудру, а з тумбочки візьміть шматочок сиру. Поверніться на головну палубу і пройдіть в кормову частину судна. Відкрийте інвентар і скомбінуйте там просочену нафтою ганчірку з тростиною доктора Лівсі - вийде факел. Використовуйте його на кормової ліхтар, щоб запалити факел, а потім пройдіть вправо по кораблю до якірного каната, згорнутого на палубі. Використовуйте запалений факел на канат - шхуна вирушить в дрейф. Коли на палубі з'явиться Ізраель Хендс, говоріть з ним, використовуючи будь-які репліки. Закінчивши розмову, використовуйте на боцмана пудру. Далі підніміть ніж з палуби і йдіть в капітанську каюту звільняти Антуанетту. Розрізавши мотузки ножем, виходьте з каюти.
Коли опинитеся на острові, поговоріть з Беном Ганом.
Глава 6. Піастри, піастри ...
Після того як ви двічі поговоріть з Сильвером, побачите напад друзів Джима на піратів і прослухаєте розмови переможців, йдіть вліво по екрану, щоб залишити локацію.
Опинившись на роздоріжжі, вам потрібно буде пройти по лабіринту. Підказка для проходження знаходиться в щоденнику Джима - малюнок, який він скопіював зі скелі в таборі Бена Гана. Йти вам слід так: Ідіть по лівій стежці, пройдіть по екрану вліво, знову згортайте на ліву стежку, продовжуйте рух по ній, а потім йдіть по правій стежці. Так ви дійдете до входу в печеру з скарбами. Далі вас чекає розподіл скарбів і купа розмов, де ви можете використовувати будь-які репліки. Після того як ви підніміть пістолет, використовуйте його на сталактит, який розташований над головою доктора Лівсі. По закінченню розмов, які продовжаться після стрілянини, огляньте скарби інків і заберіть з купи статуетку "Око богині Інків". Статуетку використовуйте на Джона Сільвера. Власне, на цьому гра закінчується. Залишиться лише переглянути фінальний ролик.