Спальня. Після космічного події Анка прокидається в дворянській садибі. Вислухайте Петьку і приступайте до розкриття таємниць. Для початку потягти в кишеню пусту глечик, з якої Петька пив молоко, а потім обшукайте ящик тумбочки і дістаньте звідти шматочок партитури "Місячної Сонати" Бетховена. Рухайтеся вправо. Клацніть правою кнопкою і прислухайтеся до оточення. Шум заважає годин, тому доторкніться до них і зупиніть, а потім повторіть спробу. Подивіться на дірку в стіні, ви познайомитеся з сусідом Однокамушкіним і отримаєте запрошення в гості. З тумбочки біля ліжка візьміть весільну фотографію з Чапаєвим. Витягніть з годинника ящик і вийміть звідти ключ і гральну карту ("сімка пік"). Дотримуйтесь направо. Червоний рояль дозволить Анке виконати кілька мелодій за вашим вибором. Рухайтеся далі направо. Відкрийте першу шафа ключем, ви виявите ошатний фрак. Розпоріть його в інвентарі і витягніть другий ключ. Така ж карта, що і перша, знаходиться в лівій частині гарнітура. Праворуч є і другий шафа, відкрийте його попередньої знахідкою. Усередині знайдеться аптечка. Розпакуйте її вміст в інвентарі, у вас з'являться касторка і шприц. Виходьте через дерев'яні двері. Коридор. Поверніть наліво за кут, потім пройдіть наверх, ви побачите грати, не пускають сусіда. Поверніться до кімнати. Спальня. Підійдіть до дірки в стіні і розкажіть Однокамушкіну про решітці. Він погано чує і попросить повторити по буквах. Вибирайте живність, щоб перші літери назв у спільній послідовності склали шукане слово ("рак", "єнот", "шиншила", "єнот", "тушканчик", "кобра", "лелека"). Після цього задайте питання про те, що вийшло. Це своєрідна перевірка результатів, після якої мешканець підніме загородження і звільнить прохід. Дотримуйтесь до нього наверх по сходинках з коридору. Покої Однокамушкіна. На зоряне небо можна помилуватися у великий телескоп. Нічого дрібного звідси поки стягнути не дозволять, зате ви дізнаєтеся, як приспати сусіда музичним твором. Пройдіть вліво і вийміть з-під ліжка останню частину нот до "Місячної сонати". Виходьте з будівлі, пройшовши повз спальні прямо на вулицю. Парк. Зовні вам доступна карта, ярличок для доступу до неї знаходиться у правому нижньому кутку екрана. На карті будуть з'являтися нові локації для прискореного переміщення між ними. Пам'ятайте, що пересуватися таким чином в цій частині пригоди можна тільки в місця на відкритому повітрі, а внутрішні приміщення і закутки доведеться освоювати самостійно. Тут вам необхідно зібрати купку розкиданих карт, щоб пізніше у вас вийшла ціла колода. Спочатку перейдіть до упору ліворуч і, повернувши в цьому ж напрямку, зійдіть наліво ("сімка бубен"). На самій центральній площадці сходів спочиває "бубновий валет", а якщо спуститися назад і повернути праворуч, то можна знайти "вісімку черв'яків". Поверніться до входу і рухайтеся прямо, де виявиться "десятка хресті". Зліва є альтанка, і за нею на землі лежить "хрестова дама". Знову підійдіть до левів. Зверніть увагу, що біля лівого відсутня хвіст. Тепер ідіть направо. Якщо нікуди не згортати, то ви підніме "туза бубон" і "сімку черв'яків". На цьому копіткі пошуки можна закінчити. Ідіть далі до воріт з будкою. Сторожка. Проходьте вниз, відкривши нові локації, а потім переходите міст і крокуйте, поки не побачите будинки в селі. Штаб. Відразу загортайте у дворик праворуч, де чатує Петько. Він охороняє білого підпоручика Гоголіцина, який нудиться в ув'язненні за карткову перемогу. Церемоніальний серп із землі стражник підняти поки не дозволяє, так само як і поговорити з в'язнем. Петька попросить принести йому молока. Виходьте на дорогу і йдіть прямо до наступного екрану. Штаб. Заходьте у двері й у передпокої поговоріть з телеграфістом. Фурманов, на жаль, загинув. Теодор відмовиться вас визнавати, тоді і покажіть йому весільне фото з Чапаєв. Тепер шлях до великого комісару Робеспьерову відкритий. Заходьте до нього без стуку. Коли сказати керівнику буде вже нічого, виберіть удаваний непритомність у списку реплік діалогу. Робесп'єром піде за нашатирем. Подивіться на папку на столі, витягніть з неї листок з адресою будинку Фурманова. Праворуч від столу є двері, відкрийте її і пройдіть далі. Комора. З правого полки візьміть флакон з сироваткою правди і великий грамофон з підлоги, що вміє записувати звук наживо. Тепер викличте план дальньої полиці біля стіни, заберіть звідти самотньо стоїть банку консервів з печінкою кенгуру. Коли закінчите, виходьте назад. Спробуйте вийти через двері, повернеться Робесп'єр, і ви зможете спокійно піти. Вулиця. Від штабу йдіть прямо по дорозі, поки на роздоріжжі не зустрів піонера Павлика. Допитати його, а потім попросіть відвести до Фурманову, передавши лист з адресою. Незабаром ви опинитеся в потрібному місці. Будинок Фурманова. Заходьте до хати, подивіться на лежачого в труні героя. Розбудіть його сироваткою правди, для чого спочатку клацніть флаконом з нею на шприц. Говорити він відмовиться, зате передасть каламутну фотографію. Хтось викраде з вулиці піонера, на виході ви зможете забрати його барабан. Випатрайте музичний інструмент в інвентарі, виявивши там половину карткової колоди. Повертайтеся до садиби. Спальня. Підійдіть до червоного рояля. Поставте на підлогу грамофон, включивши його на запис. Клацніть нотами по фортепіано, встановивши їх тим самим на підставку. Сідайте і грайте "Місячну сонату", адже саме під неї засинає неспокійний сусід. Як тільки закінчите, переведіть програвач в режим відтворення, тепер уривок буде шуміти нескінченно, і незабаром ви почуєте хропіння Однокамушкіна. Піднімайтеся до нього. Покої Однокамушкіна. Насамперед вкради невелику підзорну трубу зі столика біля вікна, а потім використовуйте фотографію з дому Фурманова на мелкоскопов, що стоїть поруч. Так ви побачите, що Чапаєв, виявляється, не той, за кого себе видає. Знову переміщайтеся до штабу, а звідти йдіть прямо, поки не дійдете до великого будинку заможного кулака і не почуєте його злий собаку. Анка вирішить перечекати трохи віддалік, тому через деякий час поверніть її назад до хати, зробивши пару кроків в потрібному напрямку. Будинок Жадова. Виманити того самого пройдисвіта, про який розповідав піонер, він запропонує принести йому щось на обмін. Передайте фрак, взявши в нагороду гранату і зламаний кулемет. В інвентарі розберіть останній на частини, отримавши замість нього нову м'ясорубку. Звідси йдіть прямо, нікуди не звертаючи, до станції. Якщо ви побачите рейок, то поверніться назад до першого повороту, де візьміть вправо. Незабаром ви опинитеся у Кузьмича. Пасіка. Бджоляр вас боїться, тому покажіть йому каламутне фото, щоб він дізнався Анку. Він повідає, що не може втихомирити підопічних без флейти. Також візьміть доручення розшукати склад з настоянкою глоду. Рухайтеся до Робеспьерову. Штаб. Заходьте. Замість телеграфіста залишилася калюжка крові. Погляньте на неї, а потім обшукайте стіл, роздобувши консервний ніж. Тепер огляньте поверхня робочого місця, ви дізнаєтеся, що поїзд згинув без вісті. Відкрийте банку з печінкою останньої знахідкою. Ідіть до Кузьмича. Пасіка. Розкажіть про неприємності зі складом пасічнику і викличте допомогти дізнатися, що все-таки сталося. Кузьмич повідомить, що необхідне транспортний засіб значиться у Жадова, куди і прямуйте. Будинок Жадова. За допомогу кулак попросить наповнити каністру. Якщо ще не знаєте чим, поговоріть з ним знову. Мед можна добути тільки на пасіці, але без флейти там робити нічого. Біля сіней будинку Жадова є дірка в паркані в лівій частині екрана. За нею ховається злий собака, що заважає рухатися далі. Киньте банку з кенгурятиною через отвір в огорожі, щоб відволікти тварину. Пройдіть трохи прямо і одразу наліво, потрапите в хлів. Подоїти корову, набравши молока в глечик. Тепер поверніть направо і обійдіть будинок Жадова. Як тільки побачите дерев'яні рамки, викличте крупний план городу зліва. Тут росте часник, тому сміливо зірвіть пару головок, а потім подрібніть їх м'ясорубкою - отримайте мазь. Повертайтеся до Петькові. Штаб. Додайте в глечик з молоком касторку і віддайте Петькові, щоб він скоріше втік з посту. Поговоріть з Гоголіцином про флейту. В обмін на неї він попросить принести йому тростини. Виходьте і від моста крокуйте наліво. Сінокіс. Ідіть по дорозі, поки в лівій частині екрана не побачите густі зелені зарості. Зріжте їх серпом, ви отримаєте оберемок очерету. Подивіться на виявлену могилку Чапая. Повертайтеся до в'язня. Штаб. Виміняти очерет на флейту і біжіть до Кузьмича. Пасіка. Клацніть інструментом по вулику, заспокоївши бджіл. Тепер підставте до крана каністру і наповніть її медом. Проходьте до Жадова. Будинок Жадова. Віддайте каністру, дізнайтеся, що дрезина припаркована в ангарі на станції і отримаєте в подарунок драбинку. Ідіть до залізниці. Станція. Пройдіть перону направо і візьміть журнал, що лежить на задньому плані, потім рухайтеся до упору вліво, поки Анка не зацікавиться вікном закритого ангара. Приставте до нього драбину, щоб опинитися всередині. В одному з кутів з правого боку підніміть і конфіскують газовий пальник. Відкрийте засув на воротах і запускайте дрезину. Доїхати вдасться тільки до тунелю, де вас зустріне недружелюбно настроєний вампір, і Анка повернеться на перон. Намажте дівчину часниковою масою, клацнувши об'єктом по героїні. Знову Сідлайте дрезину. Поговоривши з Чапаєв, слідуйте в сусіднє селище. Село Кукуева. Склад з настойкою пустили під укіс. Ви повинні неодмінно обійти всі вагони, щоб в останньому розшукати вцілілу пляшку напою. Спустившись, відразу проходите вліво, огляньте першу жертву, потім виходите. Ви побачите інший вагон зі сходами, на даху якого лежить гумовий виріб. Підніміться і потягне оне в кишеню. Ідіть вниз. Зліва огляньте ще один вагон, а потім знову проходите вниз, де ви побачите цілий ланцюжок фур. Огляньте парочку, підійшовши до них. Знову йдіть вниз, поки не помітите справа коряве висохле дерево. Проберіться на прихований великий план справа і відкрийте дверцята - ви знайдете там жадану пляшку. Знову рухайтеся вниз. Будинок бандитів. Підслухати розмову головорізів через вікно. Клацніть гранатою по дому і заходьте. Нічого цікавого розбійники не скажуть, зате запропонують партію в карти, якщо на кону буде щось цінне. Покажіть їм еротичний журнал, підібраний на станції. Його-то вони і розшукують, а поставити готові пляшку шампанського з ікрою. Зіграйте на одну сторінку з нього. Шулери переможуть завдяки фірмовій колоді. Повертайтеся до Гоголіцину. Штаб. Поговоріть з підпоручиком, дізнавшись секрет виграшу. Безкоштовно тут ви отримаєте ще одну карту ("даму хробаків"). Подивіться на велику корзину, яку встиг сплести з тростини бранець за час вашої відсутності. За неї він просить саме ікру з шампанським. Ідіть до Кузьмича. Пасіка. Віддайте старому пляшку. Він втратить свідомість, а ви потягти кинуту лопату. Ідіть на сінокіс. Сінокіс. Старим шляхом ви не пройдете. Очерет виріс заново, тому, не доходячи до сараю, скрутіть вправо і на новому екрані відшукайте той самий таємний прохід. Ви опинитеся на пустирі. Клацніть лопатою по могилі, розкопати задню частину бронзового лева. Біжіть в садибу. Парк. Приставте хвіст законному господареві (статуї ліворуч). Вас перемістять в дальній куток зелених насаджень. Ідіть по відкрилася дорозі. По дорозі зберіть останні карти: "сімку хрест", "дев'ятку хрест", "десятку хрест", "хрестового валета" і "пікову даму" біля самого склепу. Подивіться ролик про те, до кого сюди приходить Робесп'єром і навіщо йому Анка. Потрібно відшукати потаємний хід, оскільки дверей в будівлі немає. Колода зібрана цілком, тому перелітають в Кукуева. Будинок бандитів. Знову зіграйте з ними, але на цей раз запропонуйте свої карти. Ваша взяла, і частування тепер у вашому повному розпорядженні. Повертайтеся до в'язниці. Штаб. Віддайте в'язневі кошик з провізією, ви отримаєте дозвіл забрати сплетене їм творіння. Приєднайте до нього здутий куля (колишнє гумовий виріб), а потім використовуйте на комбінації газовий пальник. Забирайтеся в цей повітряний контрацептив і слідуйте в небо, де клацніть по будь-якій точці підзорної трубою. Робесп'єром виявлений біля сінокосу. Спускайтеся на землю і зверніться в те саме місце. Сінокіс. Перед возом майже в центрі екрану коштує стіг сіна. Огляньте його, ви виявите лаз. Проходьте, ви опинитеся в склепі. Смикніть за важіль, і відьма знову прокинеться. Потім поторкайте шестерінки в стіні і знову активуйте важіль. Тепер труну відкриється, а його мешканка засне. Потягти у неї з рук книгу "Пітон для чайників". Ідіть в садибу. Спальня. Вимкніть грамофон, щоб сусід, нарешті, прокинувся і підбадьорився. Піднімайтеся до нього нагору. Покої Однокамушкіна. Пред'явіть вченому книгу, дізнавшись про наказі графині. Відкрийте інвентар і на зло їй виріжте злощасну 132-ю сторінку. Повертайтеся в усипальницю. Склеп. Відкрийте труну і поверніть книгу з зниклої сторінкою назад. Прийде Робесп'єр, і вам покажуть цікавий відеоролик. Довго побути разом трійці не вдасться, і її учасників знову розкидає по різних світах.
Космічна станція
Санаторій. Поки Анка чаклує з ноутбуком, Петька і Чапаєв попали в психушку. Карта місцевості не передбачена. Екскурсію по палаті для вас проведе скриптова сценка, а активним героєм цього разу стане ординарець Василя Івановича. Останнього явно влаштовує стан справ, він нікуди не збирається йти. У сні Анка рекомендувала Петру прилягти, що і зробіть, завалившись на ліжко. На стелі ви прочитаєте записку, яку слід сприйняти як керівництво до дії. Поговоріть з Чапаєвим про геополітику, і він засне. Пострибайте на ліжку, відламавши від спинки металевий шматок. Киньте цей лом у вентилятор, що крутиться на стіні поряд з комдивом. З нього відвалиться гострий шматок лопаті. Візьміть його, загляньте під ліжко і відріжте гострим предметом шматок дроту. Зламайте телевізор, відключивши його, ви отримаєте другий шматок дроту. Підберіть з батареї полотнище і змочіть його під краном умивальника. З'єднайте в інвентарі два дроти, створивши один довгий. Відіжміть рушник на двері, створивши тим самим калюжу. Застроміть провід в розетку поруч і постукайте, щоб закликати Стражнице. Незабаром від неї нічого не залишиться, і Петька покине кімнату. Відразу поверніться і двічі обшукайте бездиханне тіло противника, вилучивши молоток. Тепер виходите. Коридор. З великих колонок зніміть магнітолу, а потім зайдіть за них. На крупному плані ви виявите лійку, яку потрібно потягнути з собою. Уважно огляньте шафа неподалік, ви знайдете там маркер. Заберіть його і проходите у двері навпроти. Операційна. Вмираюче на столі рослина повідає всі свої таємниці і попросить врятувати дитинчати. З банки з водою на столику витягніть воронку. Промийте її під найближчим краном, щоб позбутися від слизу. Також наповніть водою порожню лійку. Шукалося істота сказали шукати по слуху, тому використовуйте лійку на воздуховоде, звідки доноситься дивний шум. Молотком розбийте плитку і врятуйте насінину. Виходьте і мінуйте центральний купол, щоб опинитися в серце зоряного судна. Хол. Деякий час вам доведеться проявляти обережність, оскільки стикатися з патрулюють територію прибульцями ніяк не можна, інакше вони знищать вас бластером. Стражник повертається приблизно кожні 60 секунд, про його прихід завчасно повідомляє сигналізація та червоні лампочки, які змінюють зелені над дверима. Пройшовши свій маршрут, охоронець зникає, даючи вам час озирнутися і зробити все необхідне. Вам слід клацати по Петькові, щоб наказувати йому сховатися до нової можливості вилазки. Отже, перечекайте перший інопланетянина і вилазьте з-за бочок. Ідіть у правий кут до діжки з невідомими рослинами. Огляньте їх, ви знайдете викрутку. Рухайтеся вздовж найближчої стінки вліво, поблизу від дзеркала ви побачите діжку. Киньте туди насіннячко і полийте водою, щоб проросло. Якщо не встигаєте, то залиште поливання на другий захід. Вирощене дітище Петька охрестив Накоком в честь Надії Костянтинівни Крупської. Використовуйте маркер на портреті зеленого чоловічка, додавши йому вусів. Сховайтеся. Прибулий патрульний потрапить в пастку і втратить карту доступу. Підійдіть до Накоку і підійміть її з підлоги. Проходьте через ліві двері, використавши карту на пульті. Коридор. Тут нема чого робити. Сховайтеся за бочками і чекайте. Інопланетянин пройде в наступні двері, а ви спокійно проходите за ним. Кімната клонів. Звідси і беруться фальшиві Анки. Швидко заберіться в порожню капсулу, клацніть по Петькові і накажіть йому прийняти позу, щоб прибулець нічого не запідозрив. Незабаром він з'явиться і почне читати в мікрофон секретний пароль. Виберіть магнітолу і натисніть на стражника, щоб зробити запис його голосу. Як тільки двері за ним закриються, виходьте і ставте приймач на гіперацессор, щоб відтворення мови переконало охоронну систему пустити вас далі. Зал телепортації. Праворуч Петька відразу запримітить коробку. Візьміть її і розберіть в інвентарі, ви виявите набір свердел. Розгвинтити ящик з ними викруткою, щоб витягти дриль і єдине потрібне свердло, які і з'єднайте в інвентарі. Використовуйте агрегат на тих дверей, звідки прийшли, щоб зробити отвір. Виходьте. Кімната клонів. Ховайтеся в капсулі, перечікуючи охоронця. Потім підійдіть до дверей і загляньте в щілину. Вам покажуть секретний 6-значний код для телепортації. Кожного разу він змінюється, тому, поки у вас є кілька секунд, запам'ятайте його (асоціативно, оскільки часто химерні значки шифру повторюються), випишіть на папірець або зробіть скріншот, щоб потім скористатися цією шпаргалкою. Якщо не встигли, то не турбуйтеся, а повторюйте процедуру з хованки знову. Щоб знову потрапити до пристрою, ще раз використовуйте магнітолу. Зал телепортації. Встаньте на телепортери і наберіть 6 шуканих символів, після чого вирушайте в командний пункт. Місток. Три прибульця розважаються, Петька поки не захоче мати з ними справи і повернеться назад. Перейдіть до Накоку, де стражника вже не буде, оскільки він у цьому приміщенні загинув раніше. Рідний квіточка подарує вам яблуко. Петька з'їсть його і позеленіє, зате тепер зійде серед інопланетян за своїх. Повертайтеся в рубку. Місток. Зелені істоти вирішили на вас не відволікатися. Проходьте вправо і з нагородного куточка заберіть шаблі (свою і Чапая), після чого ординарець хвацько розправиться з ворогами. Обшукайте всі трупи, заберіть у середнього дудку. Натисніть на пульт, з досади зіпсувавши голограму, відволікала Василя Івановича. Подивіться на зореліт - це ваш шлях до свободи. Повертайтеся в палату до комдива. Санаторій. Командир все спить, тому розбудіть його трубою (вона ж сопілка) і розкажіть про те, що трапилося, не забувши згадати про голого портреті начальника. Розлючений герой зробить всю брудну роботу за вас. Злітна майданчик. З боєм діставшись до ангара, озирніться. Спочатку пройдіть повз корабля до протилежної стіни і відкрийте дивну двері складу. Ви знайдете там монтировку, передайте її Чапай. Поруч у руках мертвого прибульця лежить валізку. Підніміть його і розберіть в інвентарі, щоб виявити червону кодову картку. Тепер ідіть назад до входу, звідки поверніть наліво і слідуйте по містку, поки не дійдете до важеля. Нехай Петько пограє з ним, комдив полетить у повітря. Коли він буде пролітати над балконом з парасольками, знову смикніть рубильник, і він встигне зачепитися. Вже в ролі Чапая візьміть складений парасольку і червону картку з підлоги. Випатрайте автомат з товарами монтуванням. За допомогою парасольки спускайтеся вниз. Відкрийте шлюз синхронним використанням карток на пристроях, помічених символом аналогічного кольору. Пора заправлятися. Обійдіть корабель, помітивши термінал АЗС. Випросіть дозвіл шефа і застосуєте на ньому монетки, щоб заповнити баки. Завітайте на борт, щоб зіграти в міні-гру. Орієнтуючись по радару, постарайтеся збити якомога більше недругів, перш ніж вони вас здолають, що неодмінно станеться. Після цього етапу ця забава відкриється для повторів в головному меню під назвою "Міні-гра". Зореліт зіб'ють, і герої виявляться зовсім не там, де хотіли.
Античний передмістя
Місце падіння. Чапаєв залишиться вартувати капсулу, тому віддуватися за все знову доведеться Петькові. Вирушайте на пошуки гравіцапи, щоб полагодити посудину. Радійте поверненню карти і крокуйте направо повз сходи в темний провулок. Норовлива жінка не дає пройти далі, зате поряд з нею є батут, яким можна розжитися. Подивіться на двері майстерні ліворуч. Тепер придивіться уважніше і підберіть табличку з ієрогліфами. Повертаємося на екран назад і прямуємо в перший будинок справа перед Діогеном. Заходимо всередину, і Петьку скидають з балкона. На землі відзначається точка приземлення. Клацаємо по ній батутом і знову йдемо в гості до чорношкірому городянину. Шлях на сусідній балкон виявлений. Спускайтеся по сходах, герой потягне її собі в кишеню. Рухайтеся наліво. Подивіться на статую Цезаря: на ній якийсь предмет. Заберіть наверх, зруйнувавши твір мистецтва. Підніміть з землі руку тирана. Тепер у вас є підсилювач мізків, заодно дарує знання місцевої мови. Проходьте направо і поспілкуйтеся з Гегемоном (Діогеном або навіть предком Кузьмича). Передайте йому в дар руку статуї і покажіть табличку, ви дізнаєтеся про тайник в діжці. Після цього вам дадуть партійне завдання: розклеїти агітаційні листівки по дверях будинків городян. Піднімайтеся сходами зліва. На майданчику ви побачите Орфея, який відповість на декілька запитань і буде слізно благати полагодити йому арфу, яка опиниться в інвентарі. Обшукайте діжку з лівим рослиною, знайдіть там кліщі. Повертайтеся до Чапай. Капсула приземлилася на чийсь будинок, зруйнувавши його, але табличка вціліла. Отколупайте її від уламка кліщами. Ідіть наліво, поки не помітите амбали. Поговоріть з ним про його нелегку долю. Спробуйте обдурити наглядача Гнусмуса і допомогти бідоласі. Нічого не виходить. Віддайте гладіаторові-невдасі підсилювач мізків. Він зможе будувати речення, але не позбудеться від заїкання. Врятуємо його пізніше. Ідіть направо і в будинку перед сходами поговорити з дружиною торговця медом, нудьгуючої на балконі. Знову біжіть до Орфея і проходите повз нього прямо до кінця. Перехрестя. Попереду видніються міські ворота, праворуч - вілла дружини Цезаря, ліворуч - ринок і провулок, який веде на площу. Йдемо до упору прямо. Увійти в місто не дозволяє варта, зате поруч сидить рибалка. Поговоріть з ним про все, а особливо про погоду, щоб дізнатися про його коханої. Рухайтеся до ринку. Ринок. Зупиніться перед аркою. Зліва мешкає торговець медом, справа - шаурмою, рибою та музичними інструментами. Затримайтеся у продавця шаурми, який попросить грошей за собачку. Також він попросить передати його дружині, що хоче на обід оселедець під буркою. Продовжуйте рух вправо. Розкажіть музичному генію про його розламаному будинку. Він не повірить, пред'явіть йому табличку з лірою в якості доказу. Торговець втече і застрягне в підворітті з тією самою жінкою. Візьміть з прилавка струни, з їх допомогою в інвентарі полагодите арфу. Пройдіть два екрани ліворуч і слідуйте у дворик. Вулиця. Перші двері праворуч в будинку з балконом - особняк торговця шаурмою. Поговоріть з господинею, повідомивши, що її чоловік просить на обід і дізнавшись, що головного інгредієнта у неї немає. Стукайте в наступні двері. Дружина торговця квасом поводиться грубо. Клацніть по дверях і принюхайтесь, почувши підгоріле молоко. Повідомте про це жінці, вона зникне назавжди і більше не буде вас турбувати. Листівки поки все одно поширити не дозволять. Ідіть прямо до темного провулка. Зайдіть туди, ви зустрінете відьму, вилікувавшись від заїкання і отримавши в подарунок ракетницю. Підберіть її з землі. Виходьте, відразу навпроти ви виявите будинок торговця рибою. Поговоріть з його дружиною, щоб дізнатися, як їй самотньо. Виходьте прямо на площу. Місце падіння. Заговорите з дружиною торговця медом про рибака, і кинута Петьком фраза приверне гнів Купідона, поки що проявився тільки в звуках грому. Піднімайтеся по сходах і передайте Орфею його оновлену арфу, натомість дізнавшись, як себе потрібно поводити в суспільстві пані Гламур (без цього знання з відповідної локації просто викидають). Ідіть прямо і на першій розвилці згортайте направо, відкривши нову ділянку. Вілла Цезаря. Дружина тирана засмучена пропажею цінного намиста і катує свого наглядача Протокла. Викличте допомогти знайти грабіжника. Ідіть прямо, біля лівого бордюру підберіть порожній мішок, погано пахне рибою. Повертайтеся назад і пройдіться по лівій стежині (якщо дивитися від входу). Продовжуйте рух прямо, а потім знову поверніть наліво, поки не знайдете альтанку. Візьміть лежить на підлозі магніт. Доказ слід пред'явити власнику, ідіть до торговця рибою. Ринок. Біля арки вас зупинить Купідон і почне загрожувати. Вистріліть в нього з ракетниці, щоб покінчити з примхливим божеством. Візьміть залишилися від нього крила з землі. Ідіть направо. Покажіть продавцеві мішок і залякати, щоб він розповів, як хтось придбав цю ємність раніше вранці, сказавши хустку. Повертайтеся на площу. Місце падіння. Використовуйте крила на дружині торговця медом, влаштувавши маленьке театральну виставу. Закохана жінка одразу ж напише лист, і Петру доведеться його доставити. Вирушайте прямо до міських воріт і передайте його нещасному рибалці. Міські ворота. Ловелас втече, кинувши вудку. Підберіть її і йдіть вниз, поки в правій частині екрану не побачите басейн. Придивіться до нього трохи краще, ви побачите монетку. З'єднайте вудку з магнітом і виловите цінність з води. Рухайтеся до торговців. Ринок. Віддайте монетку продавцеві шаурми і купити цуценя. На екрані з торговцем рибою клацніть хусткою по собаці, щоб вона взяла слід. Пес негайно зникне з очей, і тепер доведеться шукати його самого. Перейдіть на площу. Місце падіння. Подивіться на будинок торговця медом, натисніть на двері і прислухайтеся, ви дізнаєтеся про медовий коржик. Ідіть вліво, ближче до Спартака, де і знайдете цуценя. Поговоріть з гладіатором про заїкання і говоріть йому про спосіб чудесного зцілення, Петька проводить персонажа в темний провулок, де зустрів відьму. Виходьте і прямуйте на базар. Ринок. Загорніть в ліву частину екрана, де знаходиться арка, ви знайдете там торговця медом. Розкажіть йому про неподобства, які творить його дружина під час відсутності чоловіка, і він втече. Підберіть з прилавка мед. Використовуйте останній на листівках, створивши клейку поверхню. Ідіть до арки, а потім прямо. Для початку опріходуем всі двері до провулка: будинок торговця рибою, агентство нерухомості "Елітне житло", будинок навпроти, майстерні і закритий вхід. Зробивши це, виходьте на площу. Місце падіння. Додайте прокламації на двері будинку торговця медом і на ту, що зліва від Діогена, звідти Петьку викидали з балкона. Ідіть до дому доглядача і прішлепайте листівку на двері Гнусмуса. Коли той вийде, звинувативши його в крадіжці - але поки безуспішно, так він піде здирати з усіх дверей те, що ми старанно наклеювали. Рівної доріжкою він добредет до провулка, де його належним чином зустріне Спартак. Поговоріть з Гнусмусом, тепер він охоче віддасть вкрадене намисто. Провідаємо гламуру. Вілла Цезаря. Передайте пропажу пані, яка звільнить Протокла. Той миттю помчить до торговця квасом, де й "зависне" до закінчення цієї глави. Якщо ви помітили, однією і тією ж дорогою до Риму пробігає гонець із Пізи, щоразу зупиняється, щоб випити квасу. З новим приходом він зрозуміє, що лавка зайнята і шляхом нехитрих міркувань погодиться пити з басейну нижче. Поверніться на віллу і візьміть з бочки оселедець, якій Гламур катувала Протокла. Проходьте мимо ринку під аркою. Вулиця. Віддайте рибу дружині торговця шаурмою, і вона піде, а вам знову доведеться взятися за листівки. Поверніться під арку. Подивіться в обидві сторони і наклейте рекламу на обидві двері. Ідіть прямо, займіться дверима торговця шаурмою, квасом, рибою і всіма, що ви вже обходили раніше, жодної не пропустивши (порядок ролі не грає). Потім вийдіть на площу Місце падіння. Залиште 3 Папір на дверях вже відомих будинків, закінчивши житлом Гнусмуса. Якщо ви все зробили правильно, то листівки закінчаться, і Петька відрапортує про виконання завдання. Ідіть до гегемонії, щоб отримати законну нагороду - тюбик з тисячепроцентной горілкою. Ця міцна штучка нагоді вам прямо зараз. Піднімайтеся по сходах на самий верх. Міські ворота. Обов'язково знову спробуйте увійти в місто. Вас не пустять, сказавши, що вхід дозволений тільки гінцям з грамотою. Якщо цього не зробити, то наступний діалог підвісить гру. Про всяк випадок збережетеся. Повертайтеся до басейну. Вилийте горілку в воду і відразу пропустіть коментар Петьки. Прибулий гонець поп'є водиці і відключиться. Обшукайте його, вилучивши лист з печаткою. Ідіть до воріт. Спробуйте увійти. Вас знову не пустять, але тут Петро зобразить фірмову пробіжку кур'єра з Пізи і виявиться в самій столиці. Тим часом нудьгуючого Василя Івановича скрутять і поведуть в рабство.
Рим
Вулиці. Чергову главу знову доведеться проходити тільки за Петьку. Ідіть вниз, не зупиняючись, поки не побачите велику будівлю банку. Банк Цезаря. Спробуйте зайти, переполошив охорону. Одному тут не впоратися. Пройдіть ще екран вперед і за банком поверніть в закуток. Ви зустрінете відьму, яка подарує вам пилку-болгарку. Підніміть її з землі. Повертайтеся на головну вулицю. Дотримуйтесь прямо по дорозі і зайдіть у внутрішній дворик резиденції Цезаря, так ця локація потрапить на карту і надалі сюди можна буде потрапити коротким шляхом. Виходьте і повертайте за басейн в лівій частині екрана, минаючи вуличку. Зупиніться у глиняного посуду і скрутіть в провулок. Там ви побачите міцну дерев'яну хвіртку. Розпиляєте її, пройдіть всередину і ще трохи вперед, після чого загорніть за ріг наліво. Вас вже чекає квітка-людожер. Можливо, це Накок або його родич. Поспілкуйтеся з ним і зірвіть зелений плід. На цей раз Петька його не з'їсть. Виходьте назад до посуду і йдіть наліво, поки не потрапите у центр міста. Площа рабів. Обійдіть територію по лівій межі і дійдіть до Колізею. Поговоріть зі Спартаком, який тепер став зарозумілим і знаменитим. Натякніть йому про "зоряної" хвороби, щоб отримати хоча б контрамарку на бої. Виходьте вправо і знову рухайтеся уздовж лівого краю. Затримайтеся у покараного торговця голубами. Дізнатися, що з ними сталося, і придбайте пташку в клітці в обмін на квиток на шоу. Перелітають до палацу Цезаря. Внутрішній дворик. За столом сидить суворо древній Фурманов і не пускає далі. Обходьте правий басейн по стінці, поки не побачите масивні двері в Дендраріус. Саме сюди Петьку відправила чаклунка. Постукає і випробуйте різні способи увійти. Грозний страж ніяк не хоче відкривати. Пред'явіть йому зелене інопланетний фрукт. Незабаром одним рослиною-людожером і з'їденим садівником стане більше, сміливо входите і похваліть квіточку. Спочатку йдіть наліво, а потім далі вздовж самої верхньої стінки, минаючи яскраві кущі. Зверніть увагу на бочки. Можливо, їх тут кинули не випадково. Придивіться до рослини поряд з ними і використовуйте на ньому голуба. Потрібний ефект отриманий. Сміливо зривайте реліквію, ви отримаєте усипляючий порошок. Повертайтеся у двір. Налякати Фурманова пожежею. Коли він відвернеться, налийте в кухоль з напоєм сонного зілля. Секретар незабаром втратить свідомість. Візьміть ключ, що висить на кільці у нього за спиною. Прийшла пора відвідати житло тирана. Вілла Цезаря. Від входу повертайте направо і йдіть вперед до упору, поки не побачите невелику білу двері. Відчиняйте її ключем, ви опинитеся в підземному лабіринті. Спустіться до найближчого прольоту. Ідіть направо, потім наліво, направо, направо і прямо до стіни, де в центрі екрану навалена купа мотлоху. Обшукайте її, щоб виявити там тазик і забрати його собі. Тепер потрібно повернутися до входу (прямо, наліво, наліво, направо). Піднімайтеся наверх і натисніть важіль. Петька не встигне добігти до ліфта. Спробуйте знову, але спочатку, піднявшись, використовуйте тазик на важелі, спорудивши тим самим транспортний засіб. Смикайте за рубильник і ви дійдете до ліфта. В'язниця. Героя хтось відчайдушно кличе. Ідіть направо під арку уздовж ліній на підлозі, поки не дійдете до темниці під номером "3", в якій знаходиться Робесп'єром, хто просить про допомогу. Допитати його і забудьте про нього на час. Повертайтеся і виберіть правий ліфт на майданчику, щоб піднятися до палацу. Палац Цезаря. Ідіть вниз, потім ліворуч і вгору по величезній сходах. Двері в покої замкнені, але можна підслухати розмови із залу, хоча пізніше їх для вас продублюють. Погляньте на портрети легіонерів навколо. Схоже, розробники залишили нам сюрпризи. Ідіть вліво. На новому екрані загляньте в кут, де світиться напис "01". На пожежному щиті лежить відро, візьміть його. Втім, це можна зробити і у фінальній главі. Продовжуйте рух вниз до балкона, а потім пройдіть по карнизу до покоїв імператора. По дорозі ви побачите, як Чапая продають в рабство. Нічого, врятуємо його пізніше. Заходьте в тронний зал і сховайтеся за ширмою. Підслухати загрози, що виділяються на адресу тирана. Подивіться у щілинку, а потім клацніть шашкою по розбійникам, щоб налякати їх. Врятований володар радісно передасть в руки Петьки кермо влади і сховається геть.
Каменоломні
Пустир. Поки Петро прохолоджується, заміщаючи Цезаря, Василь Іванович потрапляє рабом на рудник. Нікуди звідси піти не дають. Клацніть по великому білому кубу Влада, зацікавивши наглядача. Потім повторіть крок і припустити, що спорудження ось-ось обрушиться. Дурний доглядач відвернеться. Скористайтеся цим, щоб утекти через густі очерети, розташовані ближче до нижньої лівої межі екрану. Валуни. На іншому березі вам відкриють локацію з ліфтом, дотримуйтесь туди. Підйомник. Озирніться і підберіть самотньо лежить на землі каналізаційний люк. Ідіть вправо, близько вбиральні ви виявите розпусний журнал. Розберіть його в інвентарі, вирвавши сторінку. Продовжуйте рух вправо, поки не дійдете до густих заростей. Підніміть огризок труби і обшукайте самі рослини, щоб знайти там заточку. Ідіть до переправи. Валуни. Ідіть направо, поки не помітите консервну банку. Підберіть її і поверніться трохи назад, впритул підійшовши у воді. Зірвіть очеретину біля лівої межі екрану і спробуйте зловити жабу. Без екіпіровки не вийде, рибалка ж на мосту своє спорядження просто так не віддасть, тому доведеться його відвернути. Клацніть сторінкою з журналу по Чапаєву, і він спорудить паперовий кораблик. На випадок підвисання майбутнього монологу на цьому місці збережетеся. Використовуйте кораблик на групі рослин, позначених мальовничим місцем. Поки господар вудки дивиться в іншу сторону, швидко біжіть на міст і вкрадені з його робочого місця сачок. Пропускайте всі репліки, якщо не будете встигати. Поверніться до жабі і зловіть її сачком. Пройдіть вліво, минаючи воздуховод, і виконуйте по правій межі екрану. З мотузки зніміть гігантське білизна, а потім відріжте мотузку заточкою, щоб забрати її. Повертайтеся до мальовничого місця. Клацніть на камінні і переправлялися назад на інший берег. Пустир. Застроміть очеретину в жабу і налякати цим пристосуванням Протокла. Він втратить свідомість. Обшукайте тіло і заберіть батіг. Поверніться до мосту і переходите його. Вхід в печери. У лівій половині екрану валяється велосипедний кермо. Затягнути його і йдіть направо, поки не побачите бензобак, заберіть і його теж. Зробивши це, пройдіть на екран назад і огляньте вхід з рейками. Проходьте всередину, вибравши поворот направо. Якщо ви йшли правильно, то на новій ділянці ви побачите гирю. Підніміть її і слідуйте до найближчого виходу. Опинившись на скелі, потягне орлине гніздо. Перелітають до мосту. Валуни. Оберніться, і ви побачите темний вхід в катакомби. Дотримуйтесь через нього, вибравши шлях наліво. Подальшу дорогу перегороджує обрив і зламаний міст. Огляньте отвір, вам потрібен матеріал для лагодження. Виходьте назад і повертайте ліворуч до повітропроводу. Трохи не доходячи до нього ви побачите їли, в кронах яких захований набір дощок. Візьміть його, поверніться і відремонтуйте переправу. Тепер шлях вільний. На найближчій розвилці знову йдіть наліво (шлях вправо призведе туди ж, але з іншого боку). На новому екрані прихопіть шолом і йдіть далі. Підберіть шестірню. Рухайтеся вперед, поки ви не опинитеся на мосту. Підніміть моток дроту. Застосуйте білизну на Чапаєва, і він створить парашут. Стрибайте з його допомогою вниз, і ви опинитеся на даху сараю. Конфіскують динаміт. Очевидно, скоро вдасться зібрати всі речі, які Петька викинув з капсули. Щоб не спускатися через слухове вікно, відразу по карті вирушайте в потрібну точку. Валуни. Знову підійдіть до мальовничого місця і переходите на інший берег. Використовуйте гніздо на камені, який обробляє раб. Не вистачає лише іскри, а значить, бранця потрібно працювати старанніше. Подстегніте його батогом. Гніздо згорить, вийміть палаючу головешку з купки попелу. Ідіть назад до повітропроводу, перед яким лежить велика кам'яна плита. Поставте на неї динаміт, підпаліть сажкою - і ви опинитеся набагато нижче, ніж були. Кузня Гефеста. Велетень запропонує обміняти шаблю на купу металобрухту, шуканий обсяг покажуть ваги. Ближче до верхньої стінці візьміть кліщі. Трохи лівіше є темний отвір, проходите через нього, щоб опинитися у вимірювального приладу. Візьміть неподалік магніт і викладіть в чашку прийому тари весь підібраний раніше непотріб: шолом, велосипедний кермо, шматок труби, моток дроту, гирю, каналізаційний люк, консервну банку, шестірню і бензобак. Все одно не вистачає. Спускайтеся вниз. Збережіть гру. Розберіть жабу в інвентарі і знову увіткніть в неї очеретину, а потім наповніть гарячим повітрям у парової труби. Чапаєв відправиться у політ (не слухайте всі слова до кінця, інакше програма може підвиснути), але його зіб'є лучник ... Не без божої допомоги. Впавши, ми знайдемо дудку-горн. Повертайтеся до кузні через карту і повторіть виліт тим же способом. Як тільки в небі у вас з'явиться курсор, відразу вибирайте дудку і натискайте їй по Василю Івановичу, щоб відвернути недругів і успішно добратися до фортеці на скелі. Повторювати переліт більше не доведеться - локацію відзначили на карті. Візьміть балансир і щити в лівій частині екрана. Поговоріть зі стражниками, які будуть скидати беззбройного героя вниз. Переміщайтеся до печер. Вхід в печери. Трохи лівіше зверніть увагу на іржаві кайдани. Кліщами від'єднайте їх і потягти до себе в кишеню. Приєднайте магніт до мотузки і йдіть в катакомби. Валуни. Проходьте туди, де лагодили міст. Відразу за доданим шматком, викликавши новий ракурс камери, ви побачите батарею. Спробуйте її взяти. Дотягнутися не виходить, тому використовуйте на ній мотузку з магнітом. Для Гефеста все готово. Кузня Гефеста. Піднімайтеся до ваг і кидайте в ємність кайдани, батарею і щити. Завдання виконане, і в нагороду коваль поверне Чапай його улюблену шаблю. Пора бити стражників. Фортеця на скелі. Клацніть по охороні шашкою, розкидавши всіх подалі. Огляньте доісторичну вбиральню, запримітивши рулон туалетного паперу. За допомогою балансира змусьте Чапая згадати молодість і дістати її. Покладіть рулон в катапульту, що стоїть позаду. Підпаліть її сажкою і усаджуйте героя зручніше перед довгим перельотом і забавним відеороликом.
Рим
Тронний зал. Петька сумує за загиблим бойового товариша, але з радою приходить відьма. Вона рекомендує спуститися нижче, тобто в підземеллі. Виходьте, слідуйте по головній сходах, повертайте ліворуч і їдьте вниз. В'язниця. Дійдіть до третьої камери і поговоріть з Робеспьеровим. Він погодиться допомогти в обмін на гравіцапу. Це звичайна батарейка, якої Петра нагородив Цезар за запобігання державного перевороту. Передайте жаданий джерело живлення ворогові. Решітка зникне, але він попросить принести ще й книгу-посібник із програмування. Вона зберігається в римському банку, який доведеться пограбувати. Повертайтеся до ліфта, піднімайтеся наверх, ідіть до нижньої межі екрану і виходите через головні двері. Провідаємо Спартака. Колізей. Запропонуйте гладіаторові спільна справа. Він попросить завербувати міцних подільників. Слідуйте у внутрішній дворик до в'язня. В'язниця. Попросіть Робеспьерова закликати помічників для пограбування. Всі разом незабаром опиняться біля дверей банку. Петро взяв на себе двері, тому, поки інші відволікають охорону, розпилюйте її і проходите всередину, ви знайдете книгу. Через чорний хід поверніться на вулицю і акуратно, не привертаючи уваги колишніх спільників, віднесіть її до в'язниці. В'язниця. Передайте скриньку з книгою Робеспьерову. Підлий брехун захопить владу, але Петька все-таки потрапить на Олімп, познайомиться з богами і виблагає у комдива прощення. Знову в підземеллі він видасть вам нове завдання: полонити узурпатора і привести його до Чапай. Піднімайтеся до входу в тронний зал. Головні ворота вже обложили Спартак з бандитами. Якщо спробуєте проникнути в покої через двері, то Петро загине, але його врятує Анка. Ідіть наліво до балкона. Переконайтеся, що ви взяли з пожежного щита відро, воно повинно бути у вас в інвентарі. Балкон. Спробуйте пройти через карниз, один з уболівальників зіб'є Петьку, і той розіб'ється. Анка знову воскресить ординарця. Клацніть відром по герою, він його приміряє. Знову йдіть по карнизу. На цей раз вам вдасться пройти до потрібного місця, не впавши. Заходьте всередину. Покої Цезаря. Турбувати Робеспьерова небезпечно, тому кліщами, які вам дав Василь Іванович відразу після повернення з Олімпу, відріжте трос у верхньої стінки. Трон провалиться, і лиходій провалиться разом з ним, залишивши ноутбук. Взяти й оглянути його поки не дозволяють, тому йдіть до Чапаєву в темницю. В'язниця. Допитати Робеспьерова, толку від нього ніякого. Поговоріть з шефом про оборону, розповівши про стан облоги. Напарники опиняться в тронному залі. Покої Цезаря. Візьміть ноутбук, дізнавшись, що йому потрібен пароль - ім'я коня тирана. Виходьте наліво на балкон, протилежний тому, звідки ви прийшли трохи раніше. З іншого боку палац вже обложив повернувся Цезар і його гвардія. Правитель гнівається. На оглядовому плані уважно вивчіть величезну скульптуру коня, щоб дізнатися її назву. Цей пароль і потрібно ввести в ноутбук, щоб закликати Анку і врятуватися втечею. Пригода закінчується, але вас ще чекає фінальний відеоролик.