1. Слова «відкриваємо двері ключем» означають, що треба застосувати ключ на двері, «віддаємо охоронцям банку з грибами» - треба застосувати банку на охоронців. У грі також зустрічаються моменти, коли треба зібрати деякі предмети з уже наявних в інвентора (просто застосовуємо предмет на предмет, після комбінацію на наступний предмет). 2. Якщо ви не можете знайти місце, куди застосувати предмет або вихід зі сцени, то спробуйте повільно поводити курсором по сцені, поки він не змінить свої обриси (на компас чи клешню). Також уважно читайте підписи до об'єктів гри. 3. Звичайно, проходження псують задоволення від гри, але все ж іноді вони необхідні. Якщо ви десь застрягли, то спробуйте поговорити з персонажами і подумати над вмістом інвентора. Наприклад, Кузьмич сам говорить нам, яка дівчина йому потрібна в даний момент. 4. У проходженні я користуюся карткою і просто кажу - йдемо на шосе, в арку і будинок, тому запам'ятовуйте назви та імена.
Частина 1. Крейсер «Очаків».
Проходження першої частини гри зводиться до простого - треба спокусити всіх моделей журналу Playboy, які потрапили на ваш корабель, для Кузьмича, тоді він віддасть нам медичну енциклопедію і ми «вилікуємо» нашого сміливого кепа Фурмонова.
Після того як відіграє скриптова частина ролика, виходимо з кают-компанії. Перш ніж спокушати всіх дівчат треба поговорити з кожною з них (спочатку вони все пошлють нас майже одним голосом =))) і зібрати початковий інвентар. У лівій довідкової беремо бінокль, що зліва від проходу і йдемо в казино. Говоримо з міс Август і йдемо в салон-перукарню, де говоримо з міс червень, і після прямуємо назад в казино. Заходимо в ресторан. Беремо зі столу, який знаходиться в кутку, консервний ніж і йдемо на кухню. З тумбочки за столом кока беремо фольгу, згущене молоко і міксер. Виходимо в ресторан і йдемо в праву довідкову. Після прямуємо до бібліотеки, там говоримо з міс Жовтень і беремо книгу «Камасутра» з рук статуї, клей з тумбочки і котушку ниток, яка валяється праворуч від столу. Виходимо і прямуємо до каютах справа. Після переходимо до каютах зліва і Петьком йдемо в підсобку. Після того як Чапай візьме відро, йдемо на капітанський місток. Там беремо з бардачка перфокарти (бардачок розташований праворуч від штурвала внизу) і йдемо наліво на палубу, де беремо мотузку зі сходів, і продовжуємо йти наліво. Заходимо в гараж, натискаємо кнопку - машина опустилася вниз. Оглядаємо акумулятор під капотом і після відкриваємо задній багажник. У ньому беремо дроти і запобіжники, після відкриваємо кожух - там будуть домкрат і HDD. Беремо їх і йдемо наліво. Беремо пилосос і три рази клікаємо по ящику в дальньому кутку (до нас приєднаються автоген, лампа і дриль =))). Переміщаємося на центральну палубу. Беремо закритий ящик, прикріплений до стіни, і в інвентора відкриваємо його консервним ножем. Після йдемо наліво і беремо стопку макулатури праворуч від шезлонга. Далі йдемо знову ліворуч. =)) Там ми говоримо з міс Квітень і беремо в лівому нижньому кутку жердину з рятувальним кругом (рятувальний жердина). Йдемо в бар, де беремо стілець і говоримо з міс Грудень. Після телепортіруемся на капітанський місток і йдемо в головний коридор. Там ми відкриваємо двері автогеном в каюту Люкс (відразу скажу не в останній раз! =))) І заходимо в саму каюту. У каюті беремо зі столу сірники, з ліжка - карту, ну а тумбочка порадує нас вентилятором. У інвентора відразу розбираємо вентилятор і отримуємо просто гвинт. Оглядаємо величезну шафу зліва. Після використовуємо автоген на шафу (я ж казав, що автоген - наш найкращий друг =))). Після беремо зі столу склоріз, відкриваємо холодильник, там беремо воблу. Оглядаємо картину - за нею буде сейф. Використовуємо домкрат на шафу і беремо книгу «Капітал». Використовуємо змішувач в душовій кабінці і після дивимося на дзеркало з шифром. Відкриваємо сейф і беремо спеціальний ключ. Виходимо в головний коридор і йдемо в оранжерею. Там говоримо з міс Березень і беремо з пальму банан (юзаем пальму). Після йдемо в зоокуточок (вхід на тій же локації) і там беремо гарпун (притулений до клітки) і капкан (у лівому куті). Після йдемо в головний коридор і прямуємо до медчастини. Там беремо марлю, скальпель і розсіл. Тепер, так як ми поговорили з усіма дівчатами, ми можемо дізнатися - яка дівчина потрібна Кузьмича. Він буде називати нам рису характеру дівчини, а ми повинні будемо привести її до нього (кожна дівчина попросить нас виконати її завдання). Я буду писати списком: «ознака» - «дівчина» («де мешкає») і що власне робити.
1. Лагідна - міс Березень (оранжерея). Хоче, щоб ми дістали її мільйон доларів. Йдемо в казино, говоримо з круп'є і потім оглядаємо жердину для стриптизу поруч з дівчиною. Йдемо на кухню і говоримо з коком. Потім йдемо до каютах зліва. У інвентора з'єднуємо відро, макулатуру і сірники і застосовуємо вийшов факел на підсобку. Беремо швабру і ключ. Йдемо в каюту капітана і відгвинчуємо від змішувача шланг, потім у інвентора відкручуємо від нього головку і отримуємо чистий шланг. Йдемо на кухню і застосовуємо шланг на посудомийну машину. Знову говоримо з коком і йдемо на капітанський місток. Говоримо з Хеффнер і віддаємо йому карту. Йдемо в казино, застосовуємо жетони на музичний автомат і потім віддаємо долар круп'є. Після йдемо і віддаємо гроші міс Березень.
2. Красива - міс Червень (салон-перукарня). Треба зробити їй зачіску та полагодити солярій. Після розмови з Міс Березень йдемо до бару і розмовляємо з барменом, а потім йдемо в праву довідкову і просимо ключ у покоївки. Відкриваємо ключем каюту 69 і віддаємо банку з розсолом перукаря. Після йдемо на кухню і говоримо з коком. Йдемо в кают-компанію (там ми починали нашу гру) і застосовуємо стілець на статую китенка на верхній полиці. Після йдемо до медчастини і запитуємо у Кузьмича, що їдять його рибки. Після застосовуємо статую китенка на акваріум з піраньями. Несемо піраній коку. Йдемо в каюту 69 і віддаємо бритву перукаря. Далі в інвентора розбираємо швабру і поєднуємо її щітку з клеєм. Віддаємо конструкцію, міс Червень, після вставляємо лампу в солярій і віддаємо все тієї ж Міс Червень фольгу.
3. Смілива - міс Квітень (басейн). Перш, ніж виконати прохання цієї дівчини, треба відігнати від неї хитавиця на надувному матраці. Для цього в інвентора поєднуємо гарпун і бінокль, після застосовуємо мотузку на маленький важіль на корабельному знарядді. Залазимо на відкриту вишку і застосовуємо наш отримані знаряддя на хитавиця. Після говоримо з міс Квітень і йдемо до бару. У барі говоримо з Барменом, потім ліземо по сходах. На верхній палубі використовуємо панель управління і спеціальним ключем звільняємо шасі літака, після йдемо до басейну. Потім повертаємося назад і використовуємо панель управління знову. Далі йдемо в каюту 69 і застосовуємо на сплячого льотчика відірваний мікрофон.
4. Страсна - міс Серпень (казино). Треба віддати їй шубу (шкуру в нашій інтерпретації =))), квіти і шампанське. Йдемо в гараж, де відкручуємо ключем акумулятор з-під капота машини. Після йдемо в зоокуточок, в інвентора поєднуємо акумулятор і дроти, далі застосовуємо конструкцію на прути клітки горили. Після інвентора поєднуємо палицю від швабри, банан і нитки і застосовуємо конструкцію, на горилу. Відключаємо проводи й забираємо шкуру. Йдемо на капітанський місток і поєднуємо в інвентора рятувальний жердину з марлею і капканом. Застосовуємо вийшов сачок на пляшку шампанського, яка висить на якорі. В оранжереї зрізаємо скальпелем троянду, яка росте в правому кутку. Йдемо в казино і віддаємо міс серпні шкуру, троянду і пляшку шампанського.
5. Розумна - міс Жовтень (бібліотека). Потрібна «Камасутра», та не проста, а на перфокартах. Віртуальна то пак. =)) Йдемо в машинний зал (направо з гаража) і говоримо з оператором-програмістом, вставляємо запобіжники в блок, після йдемо в салон-перукарню і автогеном відриваємо ковпак від стіни. Повертаємося назад і віддаємо ковпак оператору-програмісту. Значиться, потрібен хтось з гарним уявою .. Мене б туди .. =)) Йдемо на кухню і говоримо з коком. Після йдемо до Кузьмича і просимо віддати свердло, потім даємо йому воблу і отримуємо свердло. З'єднуємо в інвентора свердло і дриль. Йдемо в гараж, до токарного верстата (ліворуч), в інвентора розбираємо сачок автогеном і тут же обробляємо вийшов прут на токарному верстаті. Йдемо до басейну. Застосовуємо на місце, де був важіль, спочатку дриль, а після прут. Йдемо тепер спочатку в гараж (де тиснемо на кнопку, щоб підняти машину), а після в машинний зал. Говоримо з коком і віддаємо оператору-програмісту перфокарти, потім знову говоримо з коком і віддаємо йому «Камасутру». Віддаємо міс Жовтень «Камасутру» на перфокартах.
6. П'яна - міс Грудень (бар). Її треба буде почастувати дев'ятьма коктейлями. Йдемо до Хеффнер і говоримо з ним - він просить принести журнали. Місцезнаходження журналів:
a) У Кузьмича. Обов'язково підіть до Кузьмича першими, інакше журнали просто не з'являться. Він попросить вас знайти йому заміну його піранью (сом в ресторані). Йдемо в ресторан, говоримо з двійником Леніна і показуємо йому «Капітал». На кухні автогеном пиляємо трубу і пилососом висмоктуємо сома. Йдемо до Кузьмича і віддаємо йому сома. b) У казино. Лежить на столику поруч з місцем, де була міс Август. c) У басейну. Просто лежить поряд з шезлонгом. d) У бібліотеці. Лежить на столі, де раніше сиділа міс Жовтень. e) У бібліотеки. Лежить на столику поруч з шезлонгом. f) У каюті 69. У кімнаті беремо табличку, яка на столі, і виходимо з каюти. Вішаємо табличку на двері. Повертаємося назад, беремо з ліжка журнал, а з бюста Леніна знімаємо перуку. g) У програміста. Попросить в обмін накопичувач HDD, який ми знайшли набагато раніше в багажнику представницької машини. h) У робочого з верстатом. Попросить знайти свою циркулярну пилку. Йдемо в праву довідкову, розмовляємо з покоївкою про пилі. У інвентора розбираємо палицю з бананом, застосовуємо на перуку клей і збираємо швабру. Віддаємо швабру, отримуємо пилу і повертаємо її власнику. Заодно (хоча це і не по тему) віддайте техніку спочатку зламаний міксер, а після гвинт. Він вам полагодить міксер. i) На лівій палубі. Лежить на бочці, яка на лівому краї локації. Тепер, коли ми зібрали всі 9 журналів, Хеффенер обміняє їх на 9 рецептів. Після ми йдемо до бармена Мтумбе і по черзі віддаємо йому всі 9 рецептів (а Петька поки буде споювати міс Грудень). 7. Самая-самая - міс Січень (кают-компанія). Ну що ж .. Кузьмичу все мало і мало! Йдемо в ресторан і говоримо з художником. Після йдемо в бібліотеку і вирізаємо склорізом шматок зі столу. Йдемо в ресторан і говоримо з художником. Йдемо в машинний зал, говоримо з оператором-програмістом і після йдемо на кухню, повертаємо міксер на підставку. Потім відкриваємо Чапаєв холодильник, а Петьком відключаємо від мережі. Беремо з холодильника лід. Застосовуємо на міксер молоко (банку треба відкрити консервним ножем), лід і банан, а після склянку. Несемо коктейль оператору-програмісту, а після фотоапарат художнику. Йдемо в кают-компанію і застосовуємо на Міс Січень мольберт, скло на мольберт і фарби на нього ж.
Ура! Медична енциклопедія тепер у нас і ми сміливо можемо застосувати її на Фурмонова.
Частина 2. Жак Кусто або Просто Батискаф.
Входимо в таверну, після обшукуємо заснулу вражіння, беремо зі столу чіпси, відкриваємо шафу і беремо звідти сіль і пиво. У інвентора поєднуємо пиво і чіпси. Ключем відкриваємо двері, а після діалогу відкриваємо автогеном грати. У дворі сипем в миску спочатку солоні чіпси, а після виливаємо пиво. Під кінець використовуємо батискаф.
Частина 3. Острів Доктора Так.
Отже, "Pacman" - гра всіх народів і поколінь. =)) Про неї вже було переламано багато голів, принаймні в даній грі. Уб'ю скажу крім чесно способу пройти є ще й «чітерскіх» способи. Їх дві штуки, але спочатку дам кілька порад тим, хто вирішив пройти pacman'a чесним способом: 1. Спробуйте накидати на папірці приблизний хід проходження рівня. 2. Якщо на вас мчить щодуху злюка, то пройдіть трохи назад, як факт, що злюка заверне. Вони не люблять прямих доріг. =)) Їм би все по извилистей. 3. Молись, молись і ще раз молися. 4. І взагалі радуйся! В оригінальному pacman'e злюки розумніші рази в три мінімум!
Ну а тепер «чітерскіх» способи: 1. Перейменуйте файл P7Scriptslevel63.pyc в level99.pyc, попередньо перейменувавши сам level99.pyc (наприклад, в _level99.pyc). 2. В архіві є сейв після аркади, але ви втратите кілька скриптових сцен.
Отже, "Pacman" - пройдений (як - уже вирішувати вам =))). Тепер ми повинні взяти з корабля на задньому тлі прожектор, шланг і проводи (останні з кабінки). У інвентора з'єднати прожектор і дроти, після застосувати на триногу прожектор, а потім на дизельний двигун шланг. Беремо зайця і використовуємо його на м'ясоїдні рослини. Йдемо в джунглі. Розмовляємо з людожеркою Чапаєв і вибираємо останній варіант відповіді. Після беремо мачете і пташиний корм. Ріжемо ліану і грибочки праворуч від баобаба за допомогою мачете. Кладемо грибочки в чан з варивом і йдемо на кам'яну дорогу. Беремо букет квітів і говоримо з папугою, а після насипаємо пташиного корму на пеньок-годівницю (знизу, праворуч від дерева). Повертаємося в лігво людожерки і пов'язуємо її ліаною, після знову сипем корм на пеньок. Говоримо з охоронцями, беремо лук і стрілу (з'єднуємо їх в інвентора), збиваємо банку і йдемо направо в кафе. Говоримо з офіціанткою, після йдемо в лігво людожерки і наливаємо пійло з котла в банку. Повертаємося і віддаємо банку охоронцям. Проходимо у двір замку, де беремо вила і рукоятку, що притулена до трактора. У сіні знаходимо голку. =)) Вилами розгрібаємо сіно і беремо череп. Застосовуємо рукоятку на катапульту, після йдемо в кафе і даруємо негритянці квіти. Змащуємо катапульту. Використовуємо, а після перерубують трос за допомогою мачете. Спускаємося і знову йдемо в кафе і говоримо з негритянкою. Потім повторюємо процес катапультування, але тепер уже в інвентора використовуємо голку на ляльці, а потім кидаємо кільце на червоний непримітний важіль праворуч від каміна. Заходимо в години, після на Петьку використовуємо череп, а Чапаєв використовуємо бочку на подвір'ї і після ліземо в бруд. Знову заходимо в години. Далі треба поговорити з бібліотекаркою, ну а потім вирішити задачку. Треба з кожного стелажа взяти по книзі, а після розставити їх у стилі алюру, ІПО більше ніяк це не назвеш. Принаймні Петька або Чапай самі говорять, коли книга поставлена на місце. Але це ж проходження? Тому ось правильний порядок в стилі «стелаж» - «книга».
Фіолетовий - червоний, жовтий - блакитний, синій - жовтогарячий, помаранчевий - синій, блакитний - жовтий, червоний - фіолетовий. Зелена книга у нас з'явиться після того як ми погоре з бібліотекаркою і подивимося на картину. Зелену книгу треба буде вкласти в зелений стелаж. Після йдемо на вихід. Намагаємося взяти ключі, після двічі розмовляємо з ученим. Застосовуємо на Петьку жуйку, а після жуйку без обгортки на ключі і забираємо їх. Виходимо в двері ліфта і використовуємо горгулью, що справа. Застосовуємо на решітку ключі, після в інвентора поєднуємо ключі і фольгу. Два рази застосовуємо ключі на двері. Повертаємося до лабораторії, говоримо з ученим і забираємо фотографію (обрати останній варіант відповіді). Спускаємося до дверей в тортур кімнату і застосовуємо фотографію на решітку.
Хех, все-таки Письмовий хороший сценарист .. =)) Розмовляємо із зеленим інопланетянином, після йдемо до столика з кресленнями. Застосовуємо молоток на цеглу, беремо цегляну крихту і чорнило. Тепер в одну банку з фарбою виливаємо чорнило, в іншу висипаємо крихту. Після беремо обидві баночки і перефарбовувати дроти установки.
Заходимо доки і за допомогою мачете беремо палицю бамбука справа. З електромобіля беремо батарейки і скотч. У інвентора розбираємо палицю бамбука і сполучаємо зі скотчем. Застосовуємо сходи на ракетні заряди нагорі скриньок в лівому куті. У інвентора застосовуємо ломик на заряди, батарейки на рупор. Після скотч на заряр і потім на ломик, далі стрілу на лук. Виходимо і стріляємо в брилу про яку розбивається водоспад (викривляється як би) Після придавлена (=)) Петьки в інвентора розбираємо сходи і застосовуємо палицю на брилу, а після юзаем п'яту Петьки. Заходимо в док, застосовуємо палицю бамбука на тазик, який плаває, після тазик на човен і рупор теж застосувати на човен.