Взяти спис і портсигар в шинелі. Застосувати спис на бюст. Вилізти наверх. Взяти кочергу, лампу, кораблик, якір. Застосувати кочергу на зозулю. Взяти гранату. Вийти направо до снаряда. Застосувати лампу на дупло. Залізти через дупло на дах. Віддати Дормідоше кораблик, отримати фотокартку. Вилізти назад. Застосувати гранату на снаряд. Після вибуху повернутися до снаряда. Вилізти через снаряд на вулицю. Поговорити з Марусею про маму. Віддати Марусі фотокартку. Взяти зі стіни розвідний ключ. Пройти направо до розвилки. Штовхнути міст. Пройти наверх до кабаку. Поговорити з людиною у віконці (з дулею). Поговорити з фігою про сало. Повернутися на дах до будиночка Дормідоші. Кинути в будиночок Дормідоші льодяник. Повернутися до кабаку. Віддати Дормідоше льодяник. Поговорити з Дормідошей про подарунок. Пройти в звільнився прохід до будиночка-валянку. Взяти сукню. Пройти направо до комори. Взяти ланцюг. Пройти направо до кибитки. Віддати циганові Яші плаття, отримати мило. Взяти з гітари бант. Повернутися до будиночка Дормідоші. Віддати Дормідоше бант, отримати брошку. Взяти папаху. Пройти до кабаку. Увійти в шинок. Віддати ФІГЕ портсигар, отримати сало. Взяти з підлоги кістку. Повернутися до оглядового вишці. Сісти в бочку. Після вибуху застосувати якір на мотузку. Нагорі взяти трубку. Перейти до кабаку. Віддати Фідюкіну (водій авто) трубку і цигарку і отримати гармонь і аптечку. Пройти до валянку. Віддати старенькій Нилівні аптечку, потім мило. Йти до карателі Марусі. Поговорити з Марусею. Вирушити до Яші. Віддати Яші брошка, отримати кулю. Пройти до розвилки. Маруся зіштовхне міст. Пройти направо до колодязя. Зібрати в інвентарі куля і ланцюг і застосувати на колодязь. Після розмови із Зозулею пройти правіше і поговорити з пастухом Гриньов, після чого піти до комори. Застосувати кістку на будку і дістати з будки бутель, потім увійти в комору. Віддати розвідний ключ Глотова. Застосувати бутель на вентиль, наповнити її самогоном. Піти до п'яних матросів. Зателефонувати в дзвін. Віддати гармонь матросу. Взяти дзвін. Сходити до Грине. Віддати Грине дзвін, отримати капелюх. Піти до Яші. Віддати Насті капелюх. З кинутої капелюшки взяти гвоздику. Повернутися в підвал. Застосувати гвоздику на портреті, пройти на другу локацію.
Локація 2. «Шишкин яр»
Взяти з аптечки градусник і мікстуру, з багаття вуглинку, гільзу та бересті з кола. Застосувати спочатку вугілля на бересті, потім градусник на отриману записку. Віддати готовий документ Валявко. Після того, як Чапай застрягне, взяти з танка гайковий ключ, відвернути їм болт і болтом розбити траки. Піднятися по гусениці наверх. Пройти на задній план на пасіку. Взяти корзину, вила, вулик. Щоб взяти гирю, необхідно спочатку оглянути лякало. Залізти на драбину, на проводи повісити кошик, а в корзину покласти гирю. Підібрати запчастини від лякала: сітку, косу, «крутульку». Повернутися до яру. Попрямувати направо. Застосувати косу на Чапая або на шишку. Взяти мотузку. Застосувати сітку на дупло, взяти з дупла мед. Застосувати вулик на бджіл, натомість взяти арбалет. Застосувати мотузку на арбалет, а вийшов гарпун - на дошці. Пройти направо до землянки. Взяти поліно. Застосувати гільзу на димарі. Поговорити з Фурмановим про прапор і про те, що висить він без діла. Взяти пластинку, повернутися на пасіку. Віддати вулик з бджолами пасічникові. Пройти наліво на хутір. Застосувати поліно на ручку млини, потім використовувати крила млина, щоб піднятися нагору. Застосувати вила на гарбуз і увійти в млин. Віддати мікстуру Чернокніжному, отримати снодійне. Поговорити з Чернокніжним про астрономію. Повернутися до землянки. Взяти прапор і вийти направо на алею. Застосувати снодійне на мед і віддати сонний мед ведмедю. Застосувати прапор на Якшарова. Потім взяти самогон і самовар. Застосувати самогон на самовар. Увійти в садибу. Застосувати пластинку на патефон. Взяти вилетіли колесо. Застосувати самовар на Гаврюшу. Взяти телефонну трубку. Вирушити до землянки. Взяти колесо-вентилятор. Повернутися на хутір. Застосувати обидва колеса на осі на підкові. Використовувати колеса. Взяти впав ключ. Застосувати ключ на скриню, отримати змія. Застосувати змія на ручці млина. Використовувати крила, увійти в млин. Взяти гриби, звіробій і ключ під подушкою. Застосувати ключ на замок крісла, отримати унітаз. Йти в садибу на другий поверх. Ще раз піднятися на другий поверх. Застосувати «крутульку» на братів. Взяти книгу з полиці. Використовувати важіль. І знову піднятися на другий поверх. Віддати унітаз Пугачеві. У землянці заварити в чайнику звіробій. Гриби застосувати на білку. Подивитися на таблицю, після чого застосувати трубку на апарат і повернутися на пасіку. Поговорити з пасічником і пройти на хутір. Використавши крила, увійти до млина. Віддати книгу Чернокніжному, взяти примус. Повернутися на пасіку і віддати примус Фуфайкеру.
Локація 3. «Перегаровка»
Взяти алебарду і відкрити нею засув вагона. Підняти капітель і кинути її у вазу. Спуститися вниз, вийти на станцію. Увійти в вокзал, поговорити з Афона. Вийти направо на площу з фонтаном. Взяти з фонтану вентиль. Повернутися на станцію, з неї пройти наліво до пожежної заставі. Застосувати вентиль на трубу (1 раз) і повернутися до фонтану. Застосувати вентиль на фонтан, після чого можна буде увійти в ресторан. Підібрати на підлозі пляшку. Увійти в будуар, отримати брошку. Повернутися на площу і увійти в аптеку. Віддати аптекаря брошка, отримати натомість засіб від зубного болю. Пройти в будівлю вокзалу до начальника станції. Застосувати засіб на начальника. Застосувати засіб від зубного болю на пляшку з коньяком. Повернутися в ресторан. Віддати пляшку забіякам. Взяти з рояля шарманку, а у сплячого забіяки - ключ. Увійти в будуар. Знову пройти в аптеку. Застосувати шарманку на павіана, взяти очки. Увійти в будівлю вокзалу. Віддати окуляри Афоні, отримати магній, пройти до вагона. Застосувати магній на охоронця. Відкрити другий засув. Піднятися в вагон Застосувати ключик на шафу, взяти шубу, спуститися вниз і пройти на пожежну заставу. Після діалогу зі шпорами пройти в аптеку. Віддати шубу аптекаря, отримати нашатир, зайти до начальника станції Застосувати нашатир на начальника. Взяти речмішок. Повернутися на станцію. Віддати циганці речмішок. Взяти з дрезини підкову, бубон, карти, пройти в аптеку. Застосувати карти на павіанів, взяти сходи, знову на пожежну заставу. Віддати сходи Шпор.
Локація 4. «Бронепоїзд»
Взяти гак з вагона, після чого залізти наверх і відчепити Фуфайкера. Взяти потім парашут і молот. Кинути молот в цистерну. Взяти лопату і підстаканник в паровозної трубі. Застосувати підкову на скоби, а гак - на ланцюг з кільцем. Відправитися в тунель. Віддати підстаканник хулігану, після чого підчепити хулігана лопатою. Взаємодіяти з будинком. Застосувати бубон на будинок. Поговорити з Варварою про дорогу, а потім про серп, отримати в результаті косу. Застосувати косу на кукурудзу. Застосувати парашут на бронепоїзд. Взяти лампочку, вивернути цоколь розбитою лампочки. На місце розбитою лампочки вкрутити лампочку. Взяти друк і застосувати її на зірку. Залізти в відкрився люк. Взяти снаряд. Використовувати манометр.
Локація 5. «Світле майбутнє»
Взяти рахунки, вийти на другий поверх. Спуститися на ярус першого поверху, а потім в тир. Взяти гирю і вийти назад на ярус першого поверху. Зайти наліво на комунальну кухню. Взяти запальничку, зайти за ріг до кооперативу. Віддати Глотова гирю і рахунки, отримати цигарки і ковбасу. Повернутися на кухню. Зайти в двері, що ведуть у підвал. Віддати хулігану цигарки, взяти глобус. Розібрати глобус, отримати гудзик. Залізти в димохід. Взяти зі столика крем, а з комода - нашатир. Повернутися на ярус другого поверху. Пройти в кімнату піонерів, де взяти рупор. Пройти в агіткладовку. Віддати Сашкові ковбасу. Взяти циліндр. Застосувати гудзик на голові. Відкриється прохід, в який і увійти. Взяти з урни фотографію, повернутися на кухню. Поговорити з бабою, а потім застосувати на бабці рупор. Спуститися в підвал. Віддати запальничку хулігану, отримати ключ. Повернутися на кухню. Застосувати ключ на закритих дверях. Застосувати нашатир на архітектора. Пройти на перший поверх. Взяти в смітті заяву. Пройти на другий поверх, звідти до кімнати міліції. Віддати фотокартки міліціонерові, увійти в ЗАГС. Віддати Фурманову заяву на підпис. Віднести заяву в будуар Кларі. Взяти кинджал з герба. Пройти в ресторан. Віддати циліндр Глотова молодшому. Повернутися в підвал. Віддати кинджал хулігану. Сходити в тир, поговорити з Тимуром, потім в їдальню. Віддати крем буфетниці, отримати самовар. Віднести самовар Глотова і отримати натомість ситець. Піти у фотоательє. Взяти години, після чого віддати ситець Афоні. Знову взяти годинник і отримати в результаті ключ від потайних дверей. Відкрити двері в декораціях.
Локація 6. «Валгалія»
Взяти розбите дзеркало, книгу з під плити. Розібрати книгу в інвентарі, отримати трафарет. Пройти наліво на площу. Застосувати дзеркало на прапор, натиснути на кнопку. Зайти в музей. Застосувати трафарет на табличку. Натиснути на кнопку. Натиснути на кнопку ще раз, вибрати «Валгалія».