Виходимо з митниці (ліворуч), забираємо зі сміттєвого відра банку з гуталіном (коли пацюк в норі), проходимо до трейлеру. Забираємо шнурок з кеда; домагаємося, щоб негр вистрілив з духовий трубки в плакат. Забираємо стрілу, потім викрутку з автомобіля. Ідемо через багажне відділення на злітне поле. Застосовуємо шнурок на двері літального апарату і стукаємо у двері. Підбираємо трубку. Повертаємося на сцену з пацюком і індусом. Об'єднуємо трубку і стрілу і стріляємо в відеокамеру. Заходимо до таможенніце. Застосовуємо викрутку на гвинт внизу панелі капсули сну, натискаємо кнопку, що включає зображення індуса. Забираємо ковбасу. Йдемо до сміттєвого відра, кладемо в нього ковбасу. Даємо щура банку гуталіну. Заходимо в багажне відділення, забираємо валізу з гуталіном, застосовуємо його на будь-якого з героїв. Виходимо до індусу, розмовляємо з ним. Забираємо дудку. Йдемо до негра і заходимо в трейлер. Домовляємося про купівлю нуль-джампера. Застосовуємо дудку на макаку-злодюгу. Підбираємо нуль-джампер. Використовуємо його в тулбарі і вибираємо фон "Пральна машина".
Москва.
Від агента дізнаємося порядок включення пральної машини. Викруткою розкриваємо панель машини і запам'ятовуємо розташування кольорових проводів. Закриваємо кришку, натискаємо на відповідні кнопки. Ліземо в машину, але гуталін не відмивається. Переміщаємося в "Шереметьєво-13". Йдемо в трейлер, забираємо пральний порошок. Повертаємося до пральної машини. Застосовуємо порошок на кювету машини, включаємо, купаємося. Йдемо наліво, пробуємо перейти дорогу. Йдемо до будівлі ретро-клубу. Застосовуємо на двері листок з квитанцією, потім викрутку. Дістаємо ключ, входимо всередину. Струшуємо піджак, що висить на дверній ручці, підбираємо фотографію, заходимо в підсобне приміщення. Розмовляємо з п'яною дівчиною (Юлею). Намагаємося відкрити футляри з музичними інструментами. Виходимо до адміністратора, обговорюємо крадіжку. Дізнаємося у Юлі ім'я блондина. Кількома на установку зв'язку, показуємо Юлі фотографію. Дзвонимо потрібним людям. Забираємо у Юлі ключ, відкриваємо футляри. Беремо порожню горілчану пляшку. Виходимо до адміністратора, потім на сцену. Отримуємо грамофон з платівкою і квитки в ретро-клуб. Розмовляємо з піонером, дізнаємося як одягаються фанати "Перегея" і частівки-дражнилки фанатів "Апогею". Виходимо назовні, забираємо зі стіни плакат із зображенням героїв. Йдемо до світлофора, віддаємо бабкам квитки. Намагаємося піднятися по сходах, переконуємо ВІЛу підсадити Петьку на дах. Спускаємося по лівому схилу даху й кличемо ВІЛу. Забираємо руку-маніпулятор робота. Заходимо у військкомат, розмовляємо з призовниками, заходимо до терапевта. Натискаємо силомір ВІЧом, потім Петьком (другий раз - Петьком, який надів руку робота). Забираємо насіння. Знову збираємося на дах, застосовуємо насіння на голубів. Натискаємо на кнопку, що запускає установку - тренуємося. Йдемо до терапевта, проходимо тест. Виходимо в коридор, ламаємо механізм закривання дверей. Заходимо до окуліста - ВІЛ намагається пройти тест і залишається. Далі Петько ходить один. Йдемо до ретро-клубу, набираємо в порожню пляшку воду, повертаємося до окуліста. Застосовуємо пляшку на Петьку - ВІЛ каже літеру "С", на екрані з'являється буква "Х". Йдемо Петьком до терапевта, виглядаємо у вікно. Знущаємося над Фанатом. У результаті ВІЛ проходить тест. Йдемо на ринок (від світлофора вліво), підбираємо піцу. Заходимо в банк, вішаємо на стенд "їх розшукує" афішу, забираємо гроші. Виходимо на ринок, купуємо у китайця іграшку. Розбираємо її. Йдемо до логопеда. Об'єднуємо піцу з пружиною, віддаємо логопеда - він брудниться. Йдемо до пральної машини і допомагаємо доктору випрати. Тест пройдено. Йдемо до головлікаря. Діагноз невтішний ...
Дурдом.
Знімаємо зі стіни плакат з мухою. Вішаємо його на двері. Намагаємося взяти картину із зображенням будинку. Розмовляємо з психом, отримуємо дозвіл переважити шедевр на протилежну стіну. Натискаємо на кнопку виклику медперсоналу. З медперсоналом жарти погані .... Від психа дізнаємося про дивацтва спайдермена. Спонукаємо останнього випускати павутину в муху. Натискаємо на кнопку. Виходимо в коридор, з'єднуємо клубок ниток з кінцем павутини. Бабка починає в'язати, розмотує павутину. Заходимо до палати, розмовляємо з Анкою. Управління переходить до Анки. Виходимо в коридор, розмовляємо з бабою. Пропонуємо їй роздобути шампунь. Йдемо в ординаторську, беремо шампунь, пурген, чемодан. З кавового автомата беремо порожню чашку і застосовуємо її на автомат. Змішуємо кави і пурген, йдемо до директора дурдому. Пропонуємо йому каву. Беремо ноутбук. Читаємо "Справи хворих" в шафі. Знаходимо історію хвороби хакера, читаємо її опис. Заходимо до палати, даємо хакеру ноутбук. Виходимо в коридор, віддаємо бабці шампунь. Йдемо в санвузол, беремо з підлоги шпильку. Приходимо в кабінет директора, ставимо на стіл ноутбук. Розкриваємо шпилькою замок на двері шафи, ховаємося всередину. Після відходу директора виходимо з шафи, беремо ноутбук. З одягу, що висить на ширмі, витягаємо ключ від гендетектора. Приходимо в палату, віддаємо героям ключ від гендетектора, ноутбук і валізу з речами. Управління перемикається на героїв. Йдемо в коридор з охоронцем. Застосовуємо ключ на двері, де знаходиться гендетектор, входимо. Застосовуємо ноутбук на шнур. Проходимо тест, отримуємо нове завдання ...
Гадюкінскій катаклізм.
Підходимо до штабу, беремо шланг. Заходимо всередину, розмовляємо з Фурманова. Йдемо до компресорної установки (штаб з двору). Застосовуємо шланг на каналізаційний люк, включаємо компресор. Беремо пульт, забираємо шланг назад. Застосовуємо пульт на стіну, заходимо в секретну кімнату. Беремо бластер, стріляємо в інопланетянина. Вимикаємо гіпноізлучатель. Ставимо грамофон на табуретку, включаємо випромінювач. Приходимо до Фурманову, отримуємо призначення в метеослужби. Йдемо до радисту, віддаємо йому викрутку. Заходимо в намет, забираємо метеозонд, протигаз, жувальну гумку, димову шашку. Йдемо до фермера. Беремо багор. Стріляємо з бластера у гучномовець. Міняємо бластер на кошик яєць. Заходимо в будинок до самогонниці. Віддаємо іграшку дитині, отримуємо самогон. Приходимо до сараю. Кидаємо ВІЧом кішку в кругле вікно горища. Через яму Петьком потрапляє всередину сараю. Відриваємо латочку на мішку, забираємо картоплю. Вилазимо з сараю, приходимо до польової кухні. Кидаємо димову шашку в кухню. Надягаємо Петькові протигаз, отримуємо масло. Йдемо до компресора. Об'єднуємо метеозонд зі шлангом, застосовуємо його на вікно або дах штабу. Багром включаємо компресор, потрапляємо на дах. Дивимося у вікно, викриваємо начальника штабу. Пробуємо включити апарат клонування ... Застосовуємо на апарат масло, яйця, самогон, картоплю. Клонуємо Петьку. Беремо з полки книгу. "Розбираємо" її в тулбарі, отримуємо карту доступу до тарілки. Виходимо до компресора, проводжаємо Петек-клонів. Йдемо до тарілки, застосовуємо карту доступу на пристрій блокування дверей, заходимо всередину. Кількома на виїмку, дізнаємося, що нам необхідний бластер. Йдемо до самогонниці. Віддаємо дитині жувальну гумку, отримуємо бластер. Повертаємося в тарілку, застосовуємо бластер на виїмку. Застосовуємо книгу на утворилася ніші ... Підбираємо бластер, виходимо з тарілки. Заходимо в діру в стіні. Застосовуємо бластер на конденсатор, наводимо в дію машину часу. Заходимо в неї ...
Стара Москва.
Виходимо з машини часу. Йдемо до дому ката. Висмикуємо з грядки цибулю. Йдемо на заставу до мушкетерам. Застосовуємо цибулю на Петьку. Мушкетери кидають йому монетку, яка укочується на сцену, де стоїть машина часу (далі сцена приземлення). Йдемо в шинок, беремо сито, що лежить на підлозі біля стійки. Приходимо на сцену приземлення. Застосовуємо сито на пісок, отримуємо монетку. Повертаємося до шинку. Даємо монету господареві, отримуємо пляшку горілки. На Красній площі біля воза беремо мотузку. Йдемо до першодрукареві Івану Федорову. Міняємо кошик на муху, міняємо ноутбук на валик і чорнило. Приходимо до церкви. Даємо валик ченцеві, підбираємо пензлик з залишками золотий фарби. Застосовуємо пензлик на циганку. Заходимо на дзвіницю. Застосовуємо горілку на Пашку-літуна. Пашка випиває горілку, розповідає про крила, які пропив в шинку. Дзвонимо у дзвін. Приходимо в шинок, вимагаємо від господаря крила. Отримуємо завдання знайти клієнтів. Приходимо до мушкетерам. Якщо дзвонили у дзвін, капітан мушкетерів муштрує своїх солдатів. Виливаємо пиво з бочки. Приходимо на дзвіницю і дзвонимо у дзвін. Повертаємося до мушкетерам. Отримуємо замовлення на пиво. Приходимо до шинку. Повідомляємо господареві про клієнтів, отримуємо крила. На дзвіниці віддаємо крила Пашці. Летимо до царя. Показуємо царю договір, переконуємо його в неправильності дій. Цар погоджується на хитрість ... Застосовуємо муху на мед - забираємо горщик меду. Дивимося на картину з лицарями, яка висить над головою царя, запам'ятовуємо правильне розташування зброї в руках у лицарів. Виходимо в коридор, де стоять лицарі. Забираємо у них зброю. Прив'язуємо мотузку до гака в стелі. Роздаємо лицарям правильно зброю. Натискаємо на важіль, потрапляємо в секретну кімнату. Беремо динаміт, плакат, прапор, книгу "Капітал". Застосовуємо книгу на лампочку, дізнаємося рецепт. Застосовуємо динаміт на факел. З секретної кімнати стрибаємо вниз і вилітаємо в трубу. Беремо рибу, яку викинуло на берег. Йдемо в шинок і спілкуємося з відвідувачами. Йдемо до церкви. Показуємо прапор охоронцеві катівня. Розмовляємо з катом, отримуємо завдання принести йому обід. Виходимо з катівня. Йдемо до Федорова, міняємо сито на скипидар. Йдемо до дому ката. Віддаємо його дружині рибу, потім скипидар. Беремо ватник і косинку. Застосовуємо їх на Петьку, доїмо корову. Беремо вузлик з обідом і скипидар, йдемо в тортур. Віддаємо обід катові. Вертимо колесо на дибі ... Беремо щипці. Повертаємося до будинку ката. У дівчинки міняємо щипці на ворону - отримуємо кульку-кляп. У катівня застосовуємо кляп на Ваньку. Крутимо колесо ... Ставимо горщик меду на підвіконня. Ще раз крутимо колесо. Йдемо в шинок, потім на заставу. Беремо мішечок пороху, губну гармошку, з сумки - лист. Йдемо до Німецької Слободу. Стукаємо у двері аптеки, віддаємо лист аптекаря, розмовляємо з ним. Виходимо на вулицю, застосовуємо на п'яного губну гармошку. Заходимо в аптеку, беремо "Віагру". Виходимо, забираємо у п'яного гармошку. Заходимо в будинок до Марти. Вішаємо плакат в раму. Якшо на нього, отримуємо доступ до картини навпроти. Знімаємо картину, беремо ключ. Кількома на ширму, нас проганяє капітан мушкетерів. Ви ходимо на вулицю. Відкриваємо ключем загін для свиней, випускаємо свиню. Йдемо до шинку. Розряджає рушницю на стіні, підсипаємо в кухоль пива "Віагру". Приходимо до Марти. При кліці на ширму позбавляємося від шинкаря. Розмовляємо з Мартою. Йдемо в аптеку ... Беремо пробірку з вазеліном, пробірку з купоросом. Застосовуємо на залізну банку на кронштейні купорос, вазелін, порох, скипидар, чорнило, отримуємо зникаючі чорнила. Йдемо на Червону площу. Біля коня перекладаємо сіно з однієї годівниці до іншої. Йдемо в посольську. Зникаючі чорнилом застосовуємо на чорнило писаря. Повертаємося на сцену приземлення, заходимо в машину часу, відлітаємо до винахідника. Забираємо бластер. Йдемо в тарілку. Запускаємо її з допомогою бластера.