Після перегляду інтро, яке закінчується аварією, перемикається на Петьку. Копаємося в багажнику машини (знаходимо банку з гремлинами), піднімаємо з дороги аптечку і використовуємо її на банку. Василь Іванович випускає одного гремлінах - використовуємо на нього аптечку, потім тричі використовуємо аптечку на банку, поки не з'ясуємо, яка колба містить ліки. Капаємо його на Мокси Фалдера, він оживає і вводить нас в курс справи.
Ідемо по дорозі в сторону вивіски "Europa plus" і опиняємося на військовій базі. Чапаєвим заговорюємо з охоронцем, Петьком в цей час беремо вогнегасник з машини. Повертаємося на кролячу розвилку і рухаємося до Ласт Вегасу.
Йдемо в прохід між баром і станцією метро "Оазис". Перемикаємося на ВІЛу і використовуємо пістолет на смітник, після чого тушкуємо її вогнегасником. Ліземо в бак Петьком - отримуємо морквину. Намагаємося зайти в будинок, говоримо, що принесли посилку, - не виходить! За обман вилітаємо з вікна.
Повертаємося до казино "Оазис" і розмовляємо з Анкою (дівчина в сірому): "Планета в небезпеці!" - "Ти її випадково не знаєш?" - "Привіт від Мокси Фалдера". Скаржимося на те, що не можемо потрапити до професора.
Рухаємося вниз. Після розмови з Фурмоном намагаємося взяти кролика. Говоримо, що він нам не потрібний, потім пояснюємо, що потрібно звикнути до сільської праці. Використовуємо на кролика морквину, забираємо його. Беремо мотузку, що висить на опорі поруч.
По карті переміщаємося до особняка зі знаком "Speed limit 0". Заходимо всередину, розмовляємо з професором і віддаємо йому кролика - опиняємося прив'язаними до крісла. Знову розмовляємо з професором і пропонуємо себе на роль асистента. Використовуємо комп'ютерну мишку, потім на екрані натискаємо "Quit experiment" і "Help". Перемикаємося на Петьку і тиснемо "Check system" - виїжджає унітаз - беремо з нього рукавички. Тиснемо "Reboot system" - у правого крісла відкривається "піддон" - забираємо сервомотор. Натискаємо "Stop reaction", Чапаєвим б'ємо по спустилася гирі. Відкриваємо зламаний сейф і дістаємо звідти дві ємності. Використовуємо рідкий азот (балончик з написом N2) на гирі і знову б'ємо Чапаєвим. Гиря розвалюється, випадають листок (який ВІЛ бере сам) і гак - піднімаємо його. Використовуємо колбу з сироваткою правди на професора, розмовляємо з ним: "Взяти гранату". Професор засинає - тиснемо Петьком на "Refresh data" і беремо кролика.
Виходимо з будинку і рухаємося вліво - опиняємося біля складу будівельної фірми. Розмовляємо з двома хлопцями - отримуємо гроші за перенесення коробки. На складі беремо Чапаєвим бензопилу біля лівої стіни, каністру і патрон з правого полки, базуку з коробки на підлозі, а потім і саму коробку. Використовуємо пилу на "грати" в центрі екрану - виходить сходи, підбираємо її. Використовуємо базуку на Василя Івановича, той пропонує кудись пальнути. Вибираємо стелю, дивимося на постріл і підбираємо маленький магніт, що лежить найдалі від входу (під самим місцем, звідки ми спиляли сходи).
Йдемо до казино "Оазис", розмовляємо з Ганною. Заходимо в бар і даємо грошей бармену. Намагаємося заговорити з п'яним сержантом за столиком - не виходить - віддаємо йому куплений коктейль. Використовуємо на сержанта коробку з інвентарю.
Несемо коробку на військову базу і показуємо охоронцеві - потрапляємо на командний пункт. Звідти нас виганяють при будь-якій спробі що-небудь зробити.
Йдемо до казино "Оазис" і розмовляємо з Ганною: "Не знаєш ти сержанта одного?". Петьком заговорюємо з повією праворуч, потім віддаємо їй гроші і дізнаємося, де живе сержант.
Переміщаємося до будинку професора, звідти вниз - потрапляємо до входу в спорт-клуб. Рухаємося вліво до Бетмена, використовуємо на нього драбину. Піднімаємося по ній Чапаєвим - опиняємося в квартирі сержанта. Зі столу піднімаємо таблетку "полегшеної віагри", відкриваємо шафа, беремо надувну бабу. Зі стіни зліва Петьком знімаємо бюстгалтер і використовуємо крила з інвентарю на ВІЛу.
Йдемо до Анки, розмовляємо з нею: "Ну, тоді я не знаю, що робити". Заходимо в бар і використовуємо Чапаєвим пістолет на лівому фотоелементі при вході в казино. Намагаємося потрапити всередину - на ділі виходить, що визволяє гравця, який кидає нам фішку. Однак, нам вона не дісталася - щось треба робити! Говоримо з барменом, потім, зайшовши в казино і одразу повернувшись назад, знову говоримо з ним. З'ясовуємо, що він хоче курити.
Йдемо на смітник (від офісу проповідника вгору по вулиці). Розмовляємо з пасічником і отримуємо від нього цигарку. Піднімаємо з землі лобзик.
Повертаємося в бар, в інвентарі використовуємо на цигарку патрон і віддаємо вийшло куриво бармену. Той просить вогнику - Чапаєвим використовуємо на нього пістолет. Дістаємо з-під стійки фішку, потім використовуємо каністру на холодильник у кутку кімнати. Йдемо в казино. З'єднуємо в інвентарі фішку з магнітом і віддаємо круп'є. Виграш розмінюємо на гроші в касі (використовуємо на віконце, яке знаходиться біля підніжжя статуї під написом "Russian show begins in a few minutes"). Щоб позбутися від охоронця тиснемо на апарат, керуючий дверима.
Знову до пасічника, віддаємо йому каністру з алкоголем і обговорюємо можливість побудувати бордель на звалищі. Йдемо до казино, показуємо виграні гроші Анке, повертаємося на звалище і лягаємо спати в намет.
Вранці йдемо до офісу проповідника, прив'язуємо в інвентарі мотузку до гака, використовуємо отриману конструкцію на каналізаційній решітці. Спускаємося вниз, дивимося на Санта-Клауса, звільняємо його - він дарує нам мішок подарунків. Після появи бандитів говоримо з Сантою: "А спробуй-но подарувати". Отримуємо бубон і йдемо вправо. Підбираємо з купи сміття кусачки, піднімаємося сходами вгору і беремо банку пива.
По карті переміщаємося до складу будівельної фірми - опиняємося на тій же локації, але по інший бік поліцейської загороджувальної стрічки. Заходимо всередину і говоримо з доном Корлеоне.
Йдемо до казино "Оазис", піднімаємося на станцію метро і розмовляємо з українцями. Підбираємо залишилися після них речі, біля входу беремо урну. Підходимо до семафорум, чекаємо, поки приїде поїзд, і Петьком використовуємо урну на знакові "Arrival". Замінюємо червоний ліхтар на бюстгалтер.
Йдемо на звалище, дивимося, що машин там більше немає, відразу повертаємося до дона Корлеоне. Віддаємо йому гроші і знову на звалище. Зліва беремо цегла, праворуч біля палатки - дошку, пригощаємо пасічника пивом і заходимо в бордель. Відразу виходимо назад і вставляємо червоний ліхтар у вивіску над словами "Light my fire".
Після наїзду байкерів йдемо до магазину "Toys and pets", з'єднуємо в інвентарі сало і санчата, використовуємо їх на круг з написом "DOG guard" на землі біля входу в спорт-клуб. Намагаємося зайти всередину - вискакує собака і потрапляє в пастку. Заходимо, намагаємося пройти повз охоронця в тренажерний зал. Виявляється, потрібна клубна картка.
Йдемо в бар казино "Оазис", беремо сифон на стійці ліворуч і заговорюємо зі спортсменом. Виходимо на вулицю, використовуємо сифон на бійку, говоримо з Анкою - управління передається їй.
Заходимо в бар, даємо гроші бармену і просимо "чого-небудь Ульотне". Використовуємо на склянці з йоржем пудреницю, потім даємо бармену таблетку віагри. Говоримо з очманілі бейсболістом, п'ємо з ним на брудершафт і ... залишилося тільки обшукати лежаче тіло, щоб отримати клубну картку, яку несемо Чапаєву.
Управління знову у Петьки і ВІЛу. Повертаємося в спорт-клуб і Василем Івановичем показуємо клубну картку охоронцеві. Опинившись всередині, відкриваємо Петьком другий ліворуч ящик, дістаємо звідти бейсбольний м'яч.
Йдемо в офіс проповідника, віддаємо йому кролика і забираємо телевізор, який лежить за кріслом Фурмона.
Повертаємося в спорт-клуб, віддаємо телевізор охоронцеві, забираємо у нього биту. Знову йдемо до бару казино "Оазис". Поливаємо спортсмена з сифона і віддаємо йому клубну карту. Виходимо на вулицю, відразу заходимо назад, після розмови з ожилим Гримзером і врученням йому клубної карти отримуємо зламаний телевізор.
Йдемо на автомобільну звалище, гак в інвентарі прив'язуємо до мотузки, використовуємо на найближчому вулику праворуч від борделя і тягнемо його до входу. Знову відкриваємо інвентар, з'єднуємо биту і бейсбольний м'яч, використовуємо їх на вулик.
У казино "Оазис" розмовляємо з Анкою, просимо її допомогти в охмуреніі сержанта. Віддаємо їй біту в якості зброї самооборони.
Йдемо до Фурмону, віддаємо йому телевізор і розповідаємо про сержанта. Показуємо докази: надувний бабу.
Опинившись на звалищі, заходимо в бордель. Після прощання з Анкою приватизуємо Чапаєвим одяг сержанта і підбираємо монтировку близько душа.
Рухаємося до військової бази і заходимо в кабінет сержанта. Піднімаємо з підлоги ручку, Петьком виймаємо з фотоапарата на столі об'єктив, відкриваємо ящик столу і дістаємо з нього список новобранців. З'єднуємо в інвентарі ручку зі списком, використовуємо на Петьку. Виходимо на вулицю і опиняємося в таборі підготовки командос. Як стати крутим
Заходимо в арсенал (будівля з написом "Armoury"), забираємо парашути і рацію.
Виходимо і йдемо вліво до початку "навчальної смуги смерті". З'єднуємо в інвентарі рукавички і кусачки, Василем Івановичем використовуємо їх на колючому дроті. Петьком пропалюємо в паркані дірку за допомогою об'єктива, Чапаєвим вирізаємо двері за допомогою лобзика і проходимо всередину. Намагаємося взяти каску зі скелета - той розсипається. Підбираємо каску і знімаємо зі стіни ланцюг. Чапаєвим кидаємо цеглу в кислоту, використовуємо на цеглу дошку. Перейшов на інший берег Петьком з'єднуємо в інвентарі гак з мотузкою, витягаємо з його допомогою пробку з басейну. Забираємо цегла, використовуємо монтировку на кран, з якого капає кислота (отримуємо два залізних шматка) і йдемо в наступну кімнату. Послідовно вставляємо шматки монтування трохи вище обох нижніх коліс механізму преса, проходимо далі. Чапаєвим прив'язуємо ланцюг до грат в стелі, підвішуємо на ланцюг каску, в яку потім кладемо цеглу. Розгойдуємо конструкцію - опиняємося біля мінного поля.
Опинившись на плацу, йдемо вгору до аеродрому, піднімаємо коробку патронів і повертаємося назад. Заходимо в тир. Перемикаємося на Василя Івановича, використовуємо патрони на пістолет, додаємо туди ж фотооб'єктив, потім використовуємо все це на мішені.
Повертаємося на аеродром, розмовляємо з пілотом гелікоптера, висмикуємо з-під нього матрац, який використаємо на люк бензовоза. Заходимо у вертоліт, у польоті смикаємо за кільця. Після приземлення розмовляємо з капралом і отримуємо перше завдання. Йдемо на аеродром і сідаємо у вертоліт.
Опинившись в джунглях, підбираємо компас і йдемо з галявини вгору. Беремо банани, потім використовуємо на ліанах, що утворюють петлю, надувну бабу. Залишаємо поки Тарзана полежати в нестямі, а самі рухаємося на локацію лівіше. Беремо лопату, намисто, пляшку, циліндр з голови скелета, фото, яке опинилося на черепі. Використовуємо пляшку на відро, що висить на даху хатини, і підбираємо його. Читаємо книгу. Повертаємося на галявину, з якої почалося наше подорож в джунглі, йдемо направо до річки. Прив'язуємо до мотузки компас, всю конструкцію використовуємо на крокодила. Робимо під ним підкоп за допомогою лопати, одв'язуємо мотузку, забираємо її і прив'язуємо до неї відро - набираємо воду з річки. Виловлюємо піранью бананами, піднімаємо відро і повертаємося до Тарзана. Переключившись на Петьку, пов'язуємо дикуна, обливає його з відра і показуємо фотографію мавпи, після чого розв'язуємо. Йдемо до річки, говоримо з індійським вождем і пропонуємо йому намисто. З'єднуємо разом піранью, намиста і мотузку, використовуємо на яму з крокодилом - опиняємося на іншому березі. Піднімаємо крокодила, віддаємо його вождю, сідаємо у човен і їдемо до будинку наркомафії. Використовуємо лопату на квіти - з'являються бандити. Говоримо з Тарзаном, і милуємося появою його мами. Підбираємо випав у бандита автомат, використовуємо його на коробках з динамітом.
З аеродрому переходимо на плац, говоримо з капралом і отримуємо наступне завдання. Повертаємося на аеродром і сідаємо у вертоліт.
Залишившись без рації посеред пустелі, йдемо направо, дивимося на крісло, потім піднімаємо його. Повертаємося до трьох норах, йдемо вниз і використовуємо крісло на Петьку. Опиняємося біля покришок, піднявши які, повертаємося таким же макаром тому. Знову йдемо до трьох норах - звідти вгору. Чапаєвим витягаємо бідолаху з піску, Петьком ставимо до пальми сходи і використовуємо лобзик на кокос. Піднімаємо впав горіх, віддаємо його Саїду, розмовляємо з ним. Повертаємося до невидимої стіни (де брали крісло), використовуємо покришки на мерехтливий літак. Перемикаємося на ВІЛу, підпалюємо пістолетом покришки й заходимо в почорнілий "Стелс". Чапаєвим забираємо прилад над написом "Invisibility switch", йдемо на кладовище кораблів (де брали покришки) і використовуємо прилад невидимості на кому-небудь з головних героїв. Беремо ключі, що висять близько охоронця, і йдемо в пролом в кораблі. Використовуємо ключі на пілота, виймаємо з стіни гарпун, заряджаємо в пушку і стріляємо. Прив'язуємо мотузку до відра, Петьком набираємо води з колодязя. Виходимо до охоронця, відриваємо шматок від його мережі, піднімаємо плейер - отримуємо батарейки. Йдемо до Саїду, виливаємо в нього відро, говоримо з ним і повертаємося до трьох норах. Використовуємо мережу на нору, прив'язуємо мотузку до впійманого кролику і використовуємо на інформацію, що з'явилася рацію батарейки.
З аеродрому переходимо на плац, говоримо з капралом - ВІЛ отримує звання сержанта.
Хрестики-нулики, крадена бомба і вампіри
Заходимо в арсенал, чекаємо, поки відкриється прохід направо, рухаємося туди. Тиснемо на закриті двері, після запиту пароля вибираємо варіант "Ходімо, Василь Іванович, звідси". Петьком піднімаємо іграшковий пістолет, беремо кувалду і намагаємося зіграти з комп'ютером в хрестики-нулики. Після програшу виходимо наліво, говоримо з Брендою про кросвордах, виходимо з військової бази, заглядаємо в поштову скриньку і забираємо газету. Йдемо на звалище, знімаємо з гоночного автомобіля колеса і повертаємося в арсенал військової бази. Віддаємо газету Бренді - натомість отримуємо фломастер. Йдемо знову зіграти в хрестики-нулики, але після першого ж ходу комп'ютера використовуємо фломастер на гральну дошку. Заходимо в відкрився ліфт.
У секретній кімнаті використовуємо кувалду на ванну в руках скафандра. Піднімаємо її і прилаштовуємо колеса з сервомотором. Натискаємо кнопку "Open", підставляємо під бомбу ванну, натискаємо "Down". Використовуємо іграшковий пістолет на бомбі і забираємо її.
Виходимо з військової бази, йдемо в будівельній фірмі "Brick and stone", заходимо на склад і просимо у дона Корлеоне машину. Обмінявши її на бордель, виходимо на вулицю і розуміємо, що далеко на такому вантажівці не виїхати. Йдемо до казино "Оазис", проходимо через пролом в стіні і розмовляємо з мексиканцем. Повертаємося до будівельної фірми й сідаємо в свою машину.
Заходимо в бар "Titty twister" - наривається на вампірів. Коли Петько опиняється на вулиці, йдемо у бік вантажівок в правому кутку і використовуємо на вампіршу часник. Розмовляємо зі священиком, потім відкриваємо на сусідній машині ємність зі шлангом, дістаємо його і чіпляємо до крана цистерни зі святою водою.
Аляска і хепі-енд
З аеропорту йдемо наліво. Заходимо в мерію (будівля з написом "The Mayor and Corporation"), розмовляємо з мером, Петьком використовуємо візитну картку Анни на телефоні. Повертаємося до аеропорту, натискаємо на вимикач транспортера і забираємо посилку. Заходимо в салун, що на міській площі, дізнаємося, що є можливість провести аукціон. Повертаємося до аеропорту, підбираємо ваги і знову йдемо в салун. Ваги ставимо на ліву частину сцени і одягаємо на Петьку циліндр. Після торгів йдемо до мера і намагаємося взяти зі стіни карту. Доводиться віддати йому всі виручені золото. Забираємо карту і виходимо на міську площу. Заходимо до хижі перший золотошукача, пригощаємо його залишилася пляшкою спирту, піднімаємо кирку і виходимо на вулицю.
Складаємо разом карту і запису професора, дивимося на папері в інвентарі (використовуємо їх на лупу у верхній частині валізи-інвентаря). Відкривається новий шлях - вниз від площі. Йдемо туди, вручаємо індіанця мішок з подарунками і заходимо за ним в вігвам. Говоримо з шаманом, віддаємо йому бубон, забираємо амулети зі стіни і виходимо на вулицю.
Чапаєвим використовуємо кирку на підтануло місце в лівому кутку екрану, закладаємо бомбу у відповідний отвір, перемикається на Василя Івановича і лупім по ній кувалдою!
От і все, гра пройдена - раджу додивитися ролик до самого кінця.