Для активації консолі натисніть [~] (тильда) і введіть команду "thingamabob". Далі все скриптові команди починаються з "@" (без лапок). Переглянути список цих команд можна у файлі game.exe: знайдіть там слово "IsUnitBlocked", після нього і починається список всіх процедур і функцій скрипта. Першим параметром більшості процедур є номер гравця, наприклад, 0. Для того щоб дізнатися назва предмета, потрібно подивитися файл database *. res в каталозі RES або файли карт. Імена монстрів і NPC можна подивитися там же.
Приклади команд: @ Giveitem (0, "UniqueGipatHadagan Plate.Adamantium [regeneration {ic; e2; e2; e2}]") - В квадратних дужках заклинання, у фігурних-руни.
@ Godmode (0,1) - безсмертя.
Для виконання виклику процедури в консолі слід скористатися командою @. Опис скриптових процедур "Проклятих Земель":
Процедури зміни параметрів юніта (Використовуються, коли ваш персонаж знаходиться не в магазині):
GiveDexterity (objUnit, flAmount) - додає юниту (змінна "objUnit") кількість (змінна "flAmount") одиниць спритності.
Далі по тексту при описі команди в дужках буде вказуватися змінна, яка є даними юнітом, предметом або значенням.
GiveIntelligence (objUnit, flAmount) - додає юниту (objUnit) кількість (flAmount) одиниць розуму.
GiveSkill (objUnit, strSkill, flAmount) - додає юниту (objUnit) кількість (flAmount) одиниць в навичці (strSkill). Можливі значення змінної "strSkill": melee - ближній бій. archery - стрілянина. science - спритність рук. elemental - магія стихій. sense - магія почуттів. astral - магія астралу.
GiveStrength (objUnit, flAmount) - додає юниту "objUnit" кількість "flAmount" одиниць сили.
GodMode (0, nMode) - перемикає невразливість для лідера команди - гравця-людини.
Можливі значення змінної "nMode": 0 - відключити невразливість 1 - лідер незнищимо, при бігу мана не витрачається 2 - лідер незнищимо, при бігу мана не витрачається, всі противники вбиваються з одного удару
Додаткові процедури впливу:
AddMob (strMob) - завантажує. Mob-файл "strMob" з підкаталогу MAPS. Файл вказується з розширенням. У цих файлах зокрема задаються юніти і їх позиції на карті. При завантаженні файлу юніти з'являються на карті. Саме таким чином в "ПЗ" реалізуються засідки, наприклад, засідка біля головних воріт на сингл-карті "Портал".
CastSpellPoint (strSpell, x1, y1, x2, y2) - застосовує спеллов (strSpell) з точки (x1, y1) в точку (x2, y2). В цій процедурі можуть використовуватися тільки спеллов, що діють на область.
CastSpellUnit (strSpell, x, y, objUnit) - застосовує спеллов (strSpell) з точки (x, y) на юніт (objUnit). В цій процедурі можуть використовуватися спеллов, що діють, як на область, так і на ціль.
InflictDamage (objUnit, flAmount) - завдає юниту (objUnit) пошкодження в певна кількість (flAmount) одиниць. При цьому враховуються показники броні юніта і накладені на нього захисту.
KillUnit (objUnit) - завдає пошкодження юниту (objUnit), вбиваючи його.
RemoveUnitFromServer (objUnit) - видаляє юніт (objUnit) з сервера. Цю процедуру не слід плутати з консольними командами ban і kick: при застосуванні команди "RemoveUnitFromServer ()" для юніта гравця-людини зникне лише юніт, але сам гравець залишиться підключеним до сервера.
Процедури AI: SetDiplomacy (nPlayerA, nPlayerB, flDiplomacy) - змінює дипломатію: ким є один гравець (nPlayerB) для іншого гравця (nPlayerA).
Деякі консольні команди, не пов'язані з скрипту: (Вводяться після команди "thingamabob") help - показує варіанти консольних команд fps 0 або fps 1 - показує FPS give 0 money 1000000 - при наборі на екрані вибору карти або екіпіровки героя додасть 1000000 золота give 0 exp 1000000 - те ж саме, але з досвідом. Доступно після досягнення першого села lootall - поміщає всі предмети, що лежать на карті в ваш інвентар