Арбатов. Розмовляємо з бабцею на 1-й локації, після чого йдемо до виконкому. Відповіді на питання голови, а потім на питання Бендера (граючи за Балаганова). Йдемо на біржу машин, і там розмовляємо з Козлевичем. Йдемо до вулиці з виконкомом, розмовляємо з маляром, а потім йдемо до бармена. Говоримо з останнім, повертаємося до вулиці перед виконкомом, беремо з урни муху і шматок черствого хліба. Потім повертаємося до Козлевичу і просимо його проїхатися по саду. У момент, коли Козлевич звертається з закликом до відвідувачів саду, стаємо за кущі (в правій нижній частині локації) і кидаємо звідти муху в кухоль товстого мужика. Після того, як Козлевич поїде, говоримо з барменом. З'ясувавши, що на муху мужик не реагує, вирушаємо до Козлевичу за гайкою. Отримавши даний предмет, ще раз просимо Козлевича про поїздку по саду і тепер підкидає мужику гайку. Поки він свариться з барменом, переводимо стрілки годинника. Говоримо з барменом і отримуємо кухоль пива. Клацнувши по ній в інвентарі правою кнопкою миші, виливаємо пиво і відносимо порожній кухоль маляру. Ставимо її на край воза і дивимося комікс. Забираємо розчинник, змішуємо його з фарбою, застосовуємо фарбу на машині. Йдемо до виконкому, беремо плакат з урни, відновлюємо за допомогою розчинника та застосовуємо на машині.
Надоїв. Говоримо з Козлевичем, і мужиком у сараю. Йдемо на пустир і говоримо з мужиком там. Йдемо в комору, використовуємо там спочатку сходи, потім ящики справа. Далі за допомогою домкрата піднімаємо дошку, беремо колесо, застосовуємо його на дошці і збираємо всі предмети. З купи уламків беремо паличку і виходимо з комори. Йдемо від центральної локації направо (в їдальню) і беремо маленький шматок сиру. Об'єднуємо сир, пастку, і палицю і отримуємо пастку. Застосовуємо пастку з пацюком, після чого забираємо ящик з пацюком і йдемо до бабок в їдальню. Застосовуємо ящик на них, і забираємо великий шматок сиру. Йдемо на пустир і застосовуємо сир на ворон. Забираємо шланг і об'єднуємо його з каністрою. За допомогою кліщів відкриваємо бочки і застосовуємо на них каністру. Віддаємо бензин Козлевичу і їдемо.
Місто художників. Беремо листя лопуха, говоримо з дідом, після чого йдемо в місто, де говоримо з продавцем в магазині на площі і художниками, і намагаємося взяти кішку. Йдемо на дорогу і говоримо з іноземцем та водієм. Далі йдемо в сад художника, говоримо з ним, а потім йдемо в голубник і говоримо зі сторожем. Повертаємося на площу і беремо кішку (балаганів повинен знаходитися за фонтаном). Йдемо до голубника, одв'язуємо собаку, застосовуємо кішку на собаці (Бендер повинен стояти поза межами видимості сторожа - за голубником внизу екрану). Відкриваємо голубник, йдемо в сад, забираємо мішок вівса. Повертаємося в сарай діда, застосовуємо листя на самогонному апараті і готуємо самогон (десь 10 солоду, 10-15 дріжджів, 20 цукру, 50 води, 2кг вівса). Відносимо самогон іноземцю, отримуємо гроші, які віддаємо продавцю і беремо банку жовтої фарби. Застосовуємо фарбу на машині і їдемо.
Чорноморськ. Використовуючи план на столі в готелі, нищить Корейко. Щоб заподіяти максимальний збиток, потрібно натискати на кнопки не більше трьох разів на протягом половини доби. Закінчивши з планом, вирушаємо до нього додому і розмовляємо. Йдемо в контору і переходимо на другу її частину. Говоримо з Фунтом і Берлага, а потім вирушаємо в «Геркулес». Заходимо в ті двері, де миготять руки-ноги, а потім йдемо в довідкову на першому поверсі. Далі йдемо на пляж, а потім знову повертаємося в «Геркулес». Говоримо з секретаркою на останньому поверсі, і йдемо по кабінетах дізнаватися про форму. Поговоривши з Павловим, йдемо до кабінету Комарова, слухаємо розмову, і вирушаємо до секретарки, яка видає форму. Відносимо спец. форму секретарці нагорі.
Ущелина. Говоримо з сторожем, потім з бомжем внизу, потім з друкарем у друкарні, потім йдемо в картотеку. Пройшовши по всіх пунктах, отримуємо необхідні документи (7 штук - Останні 3 в 1926 році). Говоримо з сторожем, потім з бомжем, потім з друкарем. З'ясувавши все необхідне, їдемо.
Чорноморськ. Йдемо до Корейко, після чого опиняємося в газосховища. Розмовляємо з Зосею, правильно вибираючи теми для розмови. Йдемо на заїжджий двір, говоримо з Козлевичем, і, поки дивимося у вікно, клацаємо на афіші. Йдемо в кіностудію, проходимо через 5 дверей німого кіно та 5 звукового, після чого йдемо на вулицю і говоримо з швейцаром. Повертаємося всередину і йдемо в двері «О». Отримавши гроші, повертаємося на заїжджий двір. Використовуючи план, що лежить на столі, «закохуються» у себе Зосю (водимо по різних місцях і розмовляємо на правильні теми). Поговоривши в Наприкінці про Корейко, виходимо на карту і клацаємо по дорозі.