Отже, ми відразу в тяжкому становищі. Петька з ВІЧом кудись запропалі, Анка одна-однісінька. Як-небудь викрутимося. Спочатку можна підійти до інформаційної будки і чого-небудь запитати. На це нам скажуть: женіть бабло. Цікавий автоматик справа поки краще не чіпати, а то полетимо куди не треба (втім, тут після цього гра не закінчиться, а так, посміємося над Анкою і підемо далі). Потрібні гроші, і десь тут є автомат для збору ікри. Спускаємося вниз від будки, ліворуч лежить одна з чотирьох ікринок. Там же відкриваємо два вентилі. Йдемо вправо, доходимо до човна, підбираємо дошку, піднімаємося нагору. Йдемо вліво, знаходимо провал в містку. Застосовуємо на нього дошку - але Анка йти відмовляється - боїться провалитися. По дорозі відкриваємо ще один, вже останній, вентиль. Йдемо знову вліво, піднімаємося сходами. Праворуч лежить ще одна ікринка. Проходимо на іншу сторо ну, підбираємо валяється дошку. Повертаємося до нашого провалу, кладемо туди другу дошку. Переходимо на іншу сторону. Спочатку йдемо направо до упору, перевертаємо пластинку (щоб була пісня "Ворогові не здається наш гордий варяг ...") і забираємо звідти грамофон. Йдемо тепер наліво, спускаємося по драбинці і застосовуємо грамофон на ящик. Піраньї тут же попливуть за ним. У нас є апарат для обміну ікринок, але не вистачає двох ікринок. Беремо там же далеко гарпун, а обійшовши автомат з іншого боку, забираємо мотузку. Йдемо до гармати, з'єднуємо в інвентарі стрілу і мотузку, і наказуємо Анке трошки постріляти. Тепер нам потрібно перелізти на інший бік, а там залізти на башту. Ми побачимо Петьку на даху, який балакає з Кузьмичем, пасічником. Забираємо ікринку, повертаємося до машини, міняємо ікринки на монету. Цю монету суем в інформатеку. Нам там видають жахливу інформацію про змову! Виявляється, Росію перетворили на звалище відходів! Тільки за все нам не сказали, пора знову йти на заробітки.
Невідомо откида знову з'являться чотири ікринки. Три з них знову ж валяються чорти-де просто так: перша - на 2м поверсі, біля третього вентиля. Ще дві на третьому поверсі: ордна пряма на містку (мимо не пройдете), а ще одна в початку кам'яного перекриття. Четверта в кімнаті, яка раніше була закрита. Заходимо в цю саму кімнату, і пастка закривається.
Граємо за Петьку. Говоримо з Кузьмичем про те про се, а особливо про бджіл. Він скаже, що бджоли розумні і все розуміють. Йдемо наліво, забираємо балалайку (виявляється, що Кузьмич і Петька - родичі !!!), олівець і портрет Петьки і слухаємо магнітофон. Тут ми теж дізнаємося про змову. Записуємо Петькін пісню на "мафон" і забираємо його, віддаємо Кузьмича. Той заслухається. А ми в цей час скажімо компліментік бджолам. Пишемо на зворотному боці портрета послання Анке олівцем і віддаємо його бджолі. Управління знов повертається до Анки.
Оглянемося для початку. Забираємо сачок праворуч від вхідних дверей, з іншого боку кімнати беремо склоріз. Не знаю, навіщо вікно у ванній, але туди хоче залетіти бджола. Прорізаємо склорізом вікно, оглядаємо уважно впала бджолу (бедная!) і читаємо записку. Після того, як Анка знищить послання. можна буде пограти і ВІЧом (перемикання персонажів в інвентарі). Комдивом оглядаємося, намагаємося Перпл річку-смердючку (що герой категорично відмовляється зробити). Тоді просимо допомоги у Анки (говоримо з нею через трубу). Їй беремо качечку з басейну і змиваємо в унітаз. Комдивом надуваємо плавзасіб і застосовуємо його на смердючку. Ми на іншій стороні. Беремо ліворуч впав маузер і проходимо далі. Розпочнеться міні-гра, досить складна і незручна в управлінні. Хочете її пропустити - натисніть "у" (російську). Все, ВІЛ тут же буде на боці коридору. Спочатку треба перебратися через лазерні промені (це в каналізації !!!). Маузером прострілює бочку з маслом і проскакуємо через промені. Опиняємося в ямі. Кладемо качечку на підлогу, відкриваємо вікно - вода підніметься і ми вже на іншій стороні. Заходь в ліфт ... І знову до Анці.
Допомогли комдиву - можна і маніяком зайнятися. Сачком ловимо ската в басейні і цього ската підключаємо до розетки поруч з пультом. З'явиться центрифуга, щоб силу качати. Натискаємо кнопку на пульті і йдемо качати силу. Потім беремо у ванній шампунь і йдемо в душ. Поки Анка миється, маніяк залазить в центрифугу. Ну, ми його щас покатаємо. Натискаємо на кнопку - і маніяк тут вже поруч, ніякої. Забираємо в нього ключ, відкриваємо дверцята. Тепер у нас всі чотири ікринки. Можна їх обміняти на монетку. Що ми і робимо. Потім у інформатеку, купуємо інформацію - отримуємо карту. Її застосовуємо на автомат поруч. Ми перенеслися кудись, тут же і ВІЛ варто. Забирають все Петьку - і на батискафі, в 2008 рік.
Москва, 2008 рік.
Басейн.
Що ми бачимо: ВІЛу відводить під ручку якась ... фарбована, а Петька борсається в басейні з надітим шоломом. Треба рятувати друга. Йдемо до важеля - а там, про показувала, контакту не вистачає. Ну нічого. Обходимо басейн, помічаємо там сумочку. Розбираємо в інвентора - виходить шпилька. Цю саму шпильку застосовуємо на щиток поруч з важелем, смикаємо за важіль. Воду зливає і ... Петьку теж ... майже. Треба б його витягти. Заходимо в басейн - Анка вже не боїться намочити. Беремо пасатіжі, відламує від рояля якусь палицю. Піднімаємося на помостік над басейном, цією палицею підтягуємо пульт. Потрібно краном підняти Петьку наверх. Завдання не з легких, пульт-то зламаний! Спочатку треба опустити його вниз, так, щоб гак приблизно закривав одну сходинку басейну. А потім тягнути вліво до Петька (не відпускаючи, інакше гак відразу піде вниз). Якщо вийде, то ... шолом-то ми витягнемо, а Петька провалиться вниз. Треба б за ним іти. Врубаєм важіль і швидко стрибаємо в люк.
Швидко не швидко, а все одно застряємо. Гра перемикається на Петьку. Кузьмич випуску 2008 року дуже вже музикальний. Балалайку не віддає, і допомагати теж не хоче. Треба б його у гостювати медовухою. Беремо справа бідон ... та ось тільки порожній. Недобре, хтось злив все. А хто? Кузьмич звичайно. Тому застосовуємо бідон на нього, може розколеться? Не-а, не визнається ... Беремо справа лопату, намагаємося покопати в японському саду. Кузьмич не дає порушити фен-шуй ... Значить, точно тут захована! Йдемо в душ. У наступну локацію нас пані не пустять, так що відразу в якусь кімнатку, де сушиться білизна. Помічаємо знайомі речі. З галіфе можна витягнути 10 рублів, а онучі краще взяти з собою. Там же беремо тараньку з лавки і застосовуємо її на щура, яка крутиться на прасувальної дошки. Відмінно, щур у нас. Відрубуємо вентилятор і слухаємо розмову за стіною. Йдемо до Кузьмича, влаштовуємо цими онучами газову атаку. Той в висівок. Копаємо садок, дістаємо бутель з медовухою. Пропонуємо її прокинувся Кузьмича. Той з радістю тепер допоможе витягнути Анку. От тільки вона не дуже ... рада порятунку, пішла, не попрощавшись. Кузьмич потрапив під гарячу руку. Можна забрати балалайку. Тепер застосовуємо щура на кімнату відпочинку - все конкурентки розбіглися, залишилася тільки Анка ...
Конкурси.
Йдемо Анкою далі, поки Петько чогось залишається (розмова-то ми вже прослухали ніби як ...). Беремо з більярдного столу кулю, йдемо далі і зустрічаємо Коху. Той дуже хоче побачити, як Анка в теніс вміє грати. Відкриваємо два бічних шафи, з одного Бурем футболку, мул іншого - ракетку. Ракетку з'єднуємо з кулею і застосовуємо це диво на Коху. Тут він нам на радощах віддасть ракетку Шкурніковой, а Карпіщев відразу ж відбере.
Граємо знову Петьком. Анка пішла далеко, а нас вже чекає Надія Прабабкіна. Зіграємо їй на балалайці - і отримаємо запрошення на концерт "Золота струна", а так само золотий камертон.
І ось знову ми граємо за Анку. Петька десь пропадає, так що йдемо далі, в бар. Говоримо з ВІЧом про те про се, про те, як він конкурс двійників виграв ... Йдемо далі. Підходимо до барної стійки. Забираємо гламурний журнальчик. Доходи до Ксюши з Сержом, намагаємося поговорити ... Че-то вони нас недолюблюють. Застосовуємо на Ксюшу спочатку журнал, а потім і футболку. Король і королева гламуру улетучатся тут же. Забираємо сумочку, забуту Ксюшею. Розбираємо в інвентарі - а там запрошення, балончик і записка про якогось Дібілана, який Петьку підставити хоче. Показуємо цю саму записку ВІЧу - і йдемо в зал. Але ось Анку не пустять, на жаль. Треба від балончика позбутися, а тут якраз і Петька з'явиться. Віддаємо йому балончик і Анка йде.
Петька. Значить, Дібілан нас підставити хоче. Треба б йому роги руці помозолила. КМДА десятку в ігровий автомат. Іржання кінське, проте ... Цим можна скористатися. Йдемо в більярдну, забираємо звідти магнітофон. Розбираємо його і - де логіка? - Отримуємо диктофон. Тепер застосовуємо балалайку на бармену, той дасть пиво. Тут же пиво заганяємо "вождям" за десятку. Ставимо диктофон на автомат, кидаємо монетку - вуаля, у нас є запис. Йдемо в концертний зал. На сцені надривається під фанеру Дібілан. Проходимо назад і трохи вище, до звукооператору. Спочатку вирубуємо його газовим балончиком, а потім застосовуємо диктофон на апаратуру. Відмінно, Дібілан пішов, а ми чогось сбацала на сцені, підходимо до мікрофона і застосовуємо на нього балалайку. Ось і другий конкурс наш. Коха запрошує всю чесну компанію на тенісний турнір, причому Анку - в якості учасниці.
Теніс.
Мабуть, найскладніший момент у грі, не знаю чому, але все якось ... нелогічно. ВІЧом беремо пульт в інвентар і тут же його використовуємо на вікні - щоб не мішався. Там же, на столі, є ножички - ми їх до себе заберемо. Виходимо з кімнати. Тут починається повний лабіринт. Доведеться не раз пройтися по коридорах, щоб вивчити, де що розташоване. Як навчитеся - дійте. Для початку підберіть валянок, що залишився від двох Дєдков Морозов. У бухгалтерії треба взяти квіти з вази. Потім їх подарувати секретарці і її викличе шеф (де логіка? Раніше не міг ???). Тирім духи і даруємо їх касирці, яка гроші видає. Отримуємо аванс. Спускаємося вниз і говоримо з бабусею. Та зголодніла дуже. Йдемо в буфет і витрачаємо пів-авансу на бутерброд (хороший, мабуть). Віддаємо його бабусі, а вона нам за це ключ від комори. Йдемо в комору, звільняємо ножицями Діда Мороза. Даємо йому валянок. Той нам всю правду і вивалює про змову. Йдемо знову до себе в номер, дивимося телевізор два рази і лаємося по селектору з редактором. Йдемо в кабінет до нього і намагаємося увійти. (Пам'ятаєте, якщо ви посварилася з ним раніше, то попередні дії вам, можливо, доведеться зробити пізніше).
Поки ВІЛ сидить на прийомі, ми тут Петьком понишпорив. Підбираємо цегла у Анкін вагончика і розбиваємо їм гучномовець Шкурніковой. Треба б поговорити з Чапаєв. Той скаже, що потрібно ракетку полагодити, а для цього потрібна волосінь і спиці. Спускаємося на вулицю, знаходимо Анкін (ближній фургончик). Заходимо з парадного входу, говоримо з Анкою. Ракетку, значить, Коха забрав. Заходимо з тилу (досить складно туди потрапити до урсором), говоримо з Кохой і забираємо ракетку. Н-да, доведеться попрацювати. Йдемо на прохідну до бабусі. Спиці вона нам віддасть тільки за склянку води. Кружка є, залишилося воду знайти. З під крана не набирається чогось (і дивно навіть), тому йдемо в наш номер і набираємо воду з акваріума. Повертаємо пійло бабулі, отримуємо спиці. Йдемо і хвалимося ВІЧу. Тепер, нарешті, можна зайти до редактора. Пригрозив йому шаблею, щоб не домагався, і забираємо собі вудку. Розбираємо її - отримуємо волосінь. Шукаємо Петьку - той далеко втік, на трибуни, ліворуч від корту. Віддаємо йому волосінь. Той чинить, значить, ракетку (спочатку волосінь об'єднати зі спицями, а потім все це - з ракеткою), і віддає Анці. Починаємо перший сет.
Ще одна міні-гра. Не знаю, чи можна її пропустити або виграти, але у мене вона закінчилася програшем. Шкода ...
Спробуємо виправити стан справ. Треба б наш музон поставити і ракетку нормальну дістати. Спочатку з музон - просимо у ВІЛу грошей (ми це могли зробити і раніше), заходимо в раніше закриту операторську. Пропонуємо звуковики грошей і йдемо за водяри.
ВІЧом пробираємося в операторську (чомусь незакриту) і забираємо апаратуру. Йдемо в свою кімнату: вікно вже відкрито, залишилося тільки поставити на підвіконня (на вікно, ладно ...) музон, а Петька сбацала. Тепер йдемо за ракеткою. Йдемо до тильної двері вагончика Шкурніковой і запитуємо у Карпіщева про вусаня на двері. Ага, схожий масажист на ВІЛу дуже ... Йдемо до Коха (він все там же, с тилу вагончика), просимо в нього кепку. Одягаємо її на Чапая. У Анки у вагоні забираємо стару ракетку. Йдемо до Шкурніковой (з парадних дверей), робимо їй мануальну терапію (вона засне), підміняємо ракетку. Усе готово! Відносимо суперракетку Анці.
Знову вона! Міні-гра. Але у нас є супер-ракетка. Я виграв з першого разу, підходячи до сітки і періодично натискаючи праву кнопку миші. Удачи.
Після матчу банкет, че робити - незрозуміло. Йдемо в буфет, забираємо часник. Далі - до кабінету заступника редактора (поруч з редакторським), там вже наш Дід Мороз - Сидоров. Просить ключик знайти. З'єднуємо часник і горілку в інвентарі, застосовуємо ЦЕ на Петьку і йдемо до секретутке. Та ви непритомності. Обшукуємо поруч стоїть шафка, забираємо ключ і відносимо Сидорову. Дивимося ролик - так, діти, не робіть ... А то ... в зоопарк запроторять.
Зоопарк.
А це, навпаки, найбільш логічний момент у грі. До того ж, все написано на плакатах: треба робити те, що заборонено! Розгойдуємося і падаємо. Вилазимо з нори ведмедя, виходимо на вулицю і йдемо направо. Там, де засідає слон, можна забрати мишоловку. Дражнимо мавпу - лев відвернений. Праворуч від картинки Боніфація підбираємо багор і їм дістаємо вудку. Йдемо далі. Бегемот - не лоскотати. Треба б пір'їнка знайти. Забираємо там же поруч лопату. О, а ось і страус. Правда, поки висмикнути перо не можна. Але ми почекаємо. Йдемо за кафе, поруч з машиною беремо набір інструментів - а з нього дістаємо ключ. Пройшовши трохи далі, бачимо валяється просто так драбину. Йдемо до воріт, Петька спробує вирватися - але нічого в нього не вийде. Тепер треба б повернутися туди, де ми висіли на початку. Підходимо до слона і намагаємося відвести його до воріт ... Опа, ми на місці. Відкручуємо рупор, йдемо до страуса і цим предметом лякаємо його. Висмикуємо пір'їнка та лоскочучи їм бегемота. Бегемот (Шкода) потонув. В ополонці ловимо рибку. Знову йдемо до слона і просимо його доставити нас на стовп. Вішаємо там рибку. Ведмідь зайнятий, забираємо телефон. Йдемо до сторожки поруч з кафе "Страус". Підглядав у вікно і запам'ятовуємо номер сторожа (укуренного, однак). Дзвонимо йому по мобілі (мобілу - на Петьку), той іде, а дверочку залишає відкритою. Заходимо в гості. Ми бачимо календар, відриваємо - а там секретна карта скарбу, десь у страуса. Забираємо сантиметр, а в бушлаті - сірники. Мишоловку ставимо поряд з норкою, туди засовуємо сірники ... Нічого не відбувається.
Треба вирити скарб. Але відстань вказано в кроках, а скільки це - ми не знаємо. ППО драбині залазимо на стіл б і викручуємо лампочку, розкидаємо лопатою сніг перед сторожкою. Повернеться укурений і спадщини. Повертаємо лампочку назад і вимірюємо довжину кроку сторожа. Тепер йдемо в кафе, на дальній справа кактус застосовуємо сантиметр. Застосовуємо на інформацію, що з'явилася відмітку "Копай" лопату - отримуємо скарб. А скарб - це косяк, однако. Знову телефонуємо укуришу, йдемо в сторожку і даємо косяк мишці. Забираємо шматочок сиру і кладемо в мишоловку. Все, попалася, рідна! Застосовуємо це грізна зброя на слона, і ... Ну, ми, коротше, вибралися із зоопарку. Але не так, як хотіли.
Бункер.
Треба пробратися у бункер і знищити супутник. Всього-то! Заходимо в бункер і намагаємося пробратися всередину. Але бородань не дає. Треба б йому зателефонувати, але ось мобільник не бере (до речі, віддайте його ВІЧу, граючи Петьком) Виходимо з бункера, йдемо через гармату направо до туалету. Там, на ящику, лежить ножик. Йдемо далі. О! Зона впевненою зв'язку. Тільки вона-то якраз заборонено. Треба б відвернути солдата. Підходимо до собачки, забираємо тушонку Петьком, а ВІЧом перерізуємо їй поводок. А потім зі столу забираємо молоток. Солдат пішов, можна зателефонувати. Запам'ятайте номер Сидорова. Наберіть його і запитаєте про номер телефону на прохідній. Запам'ятайте його. Зателефонуйте туди і представтеся маршалом. Відмінно, тепер можна пройти. Правда, тільки ВІЧу ... поки що.
Розвідати обстановку. Нас просять зайти в їдальню. Зайдемо, беремо там манку. Йдемо далі, просимо майора пустити до генерала. Говоримо з ним з приводу концерту. Він скаже, що дає дозвіл на вхід.
Знову граємо Петьком. Він не дочекався, поки його пустять, і почав думати сам. Годуємо бороданя тушонкою. Той змотується, тільки нас замикає. Беремо ключ біля дверки, відкриваємо їм дальній шафа. Кризовий чобіт ставимо на педаль. Вхід вільний! Тут і комдив повертається.
Йдемо в їдальню. Там вже всі зібралися. Петька їх присипляє, а ми ВІЧом йдемо далі. У казармі просимо гранату у сержанта - той не віддає. Каже, цигарку б йому. Відкриваємо АПТ ечку на стіні поряд з вартовим. Там шприц. Однак. Забираємо і табуреточку - стане в нагоді. Ідемо через КПП на склад. За допомогою табуретки відкриваємо ящик зі снодійним (верхня полиця). З'єднуємо снодійне зі шприцом - можна приспати кого-небудь. Майора, мабуть. Як тільки він засне, обшукують його тумбочку і витягаємо з неї запальничку і цигарки. Цигарки міняємо у сержанта на гранату (як виявиться, газову). Йдемо в кабінет генерала. Розкриваємо глобус ножем - о, горілочка. Даємо її вартовому, він нам віддає склянку. І горілку (хоч і не повну) теж. Наливаємо горілку в стакан і цим страшним способом (треба ж додуматися) розкриваємо сейф у генерала. Беремо звідти списки ... За нами стежили! Відсуваємо картину. Даємо шифрувальника у вухо, а потім кидаємо туди ще й гранату. Той падає, а потім тікає. Але шлях відкритий. Забираємо з шифрувальних порожній листочок. Невидимі чорнило! Йдемо на кухню, запалюємо вогонь на плиті запальничкою. Просвічує над полум'ям порожній листок. Читаємо. Показуємо докази генералу - тепер він за нас.
Ролі помінялися. Тепер Петька рятує Росію, а Чапай присипляє солдатів своєї лекцією. Петьком шукаємо шпіена - він з ЦПУ не виходив, значіт.Стучімся у двері ракетної шахти. Йдемо до генерала і просимо пароль. Стукаємо у двері шахти молотком. Нас впускають. Тільки от не дат ключ від проходу далі. Комп'ютер у нього, значить, не працює. Врубаєм комп в розетку - все запрацювало. Ключ у нас. Проходь далі. Спускаємося на ліфті вниз, беремо кувалду, лебідку і канат. Піднімаємося, заправляємо ракету. Стукаємо по ракеті (а не по шаману) кувалдою. Шаман вже внизу. Спускаємося до нього і говоримо про бубон. Тепер цей чудовий музичний інструмент у Петьки! Йдемо в кімнату, де майор спить. Забираємо в нього наручники. Застосовуємо на Петьку бубон. Ага, шпійонів в дереві! Застосовуємо на дерево лебідку, на неї - канат. Тепер рубаємо мотузку (шашкою звичайно - більше нічим) - грузин летить на шухлядки (ха-ха!). Одягаємо на нього наручники - завдання виконане.
Тепер ВІЧом йдемо на кухню. Беремо каструлю, ставимо її на вогонь, засипаємо манку. У кухаря просимо молоко. Додаємо його в каструлю - отримуємо кашу. Йдемо і здійснюємо екзекуцію манною кашею над шпійонів. Він здався! Застосовуємо на ньому телефон. Ага, значить, містер Х летить сюди. Щас ми йому влаштуємо прийом.
Петьком йдемо в ракетну шахту, спускаємося вниз. Включаємо вентилятор. Далі піднімаємося назад і відкриваємо люк. Все, попався голубчику, містер Чагарник (кого-то мені він нагадує). Йдемо в ракетну шахту і заправляємо ракету за допомогою АЗС. Йдемо в зал з майором, натискаємо на консоль справа. Вводимо туди номер зі списку (якщо якісь проблеми, код 129514714), натискаємо зелену кнопку - і все! Дивимося фінальний ролик.